Behöver jag den bärbara?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-18 00:01

Ska snart börja plugga i Lund, alternativt Umeå. Undrar hur pass mycket nytta man har av en iBook 500 MHz Vit. Är det något man kommer behöva eller räcker det kanske med en bra stationär iMac 17" med inbyggd tv?

Bärbart är trevligt, efter drygt två år med iBook så jag helt fast. I Umeå kan du dessutom använda dig av det trådlösa nätet på campus om du har AirPort-kort i din iBook.

• Oregistrerad
  • 2003-07-18 02:04

Om man bara vill ha en dator när man pluggar är det en bärbar man har mest nytta av. En stationär och en bärbar, och livet blir mkt roligare.

• Medlem
  • 2003-07-18 02:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av jakob
Ska snart börja plugga i Lund, alternativt Umeå. Undrar hur pass mycket nytta man har av en iBook 500 MHz Vit. Är det något man kommer behöva eller räcker det kanske med en bra stationär iMac 17" med inbyggd tv?

Nejdå, ge den till mig

Men allvarligt så tror jag att du kommer ha mycket nytta av en bärbar. Smidigt att kunna vara flexibel när man har grupparbeten, sitter på bibliotek eller känner att studentrummets väggar börjar tränga sig på. Nu på sommaren saknar jag verkligen möjligheterna att flytta på min arbetsplats.

Instämmer med de övriga inläggen, friheten med en bärbar är fantastisk! Och med G5orna på väg till de stationära skulle jag vänta med desktop köp!

• Medlem
  • 2003-07-18 23:08

JA - skaffa en bärbar! Jag har haft min PowerBook i två och ett halvt år och visst, det är det dyraste jag någonsin köpt - men också det bästa! Den används sisådär 10 timmar varje dag.... Underbart att kunna ta med sig allt vart man än är!

1
Bevaka tråden