Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Intelligent" Foto editor

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag funderar på att köpa detta program, DxO Optics Pro.

länk tlll programmet

http://www.dxo.com/en/photo/dxo_optics_pro

Jag har provat det till min KM 5D med standard linser... WOW..

Det analyserar bilder tagna med diverse digital kameror på ett finurligt sätt. Men Jag vet ju inte allt om alla program som finns där ute. Vet någon här program som gör samma sak, eller likvärdigt - automatiskt? Jag vill ju inte göra ett dumt köp. tacksam för tips och kommentarer.

geometrisk korrigering är det som saknas mest i aperture imo - kommer det inte med i nästa version byter jag nog... (...till vadå..?)

Ursprungligen av gabriela:

geometrisk korrigering är det som saknas mest i aperture imo - kommer det inte med i nästa version byter jag nog... (...till vadå..?)

Gillade du programmet? Vet du något annat liknande?

Jag har inget tålamod med aperture eller lightroom

Det är automatiken och låg läro kurva jag gillar med DXO Optics, men jag har lite svårt att tro att jag skulle sprungit på ett program som ingen annan har sett. just nu kostar det visserligen lite mindre pga av någon kampanj, men jag upprepar, tacksam för kommentarer och tips om andra liknande program, något att jämföra med innan jag bestämmer mig för vilket program som jag skall köpa..

1
Bevaka tråden