Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InDesign CS3 5.0.4 kraschar vid uppstart [win/xp]

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-04-22 18:08

hej

har fått bekymmer med mitt CS3 InDesign 5.0.4 på en win/xp maskin. har funkat strålande tills nu, samtliga övriga programvaror i sviten fungerar fint. inga synliga problem med aktivering, har ominstallerat/reparerat installationen men utan resultat.

nån som har några tips på vad som kan strula eller tips på smidigaste vägen att gå via Adobe för att få strulet avhjälpt?

alla tips välkomna.

  • Medlem
  • 2009-04-22 18:16

Har du system restore påslaget? Kan du backa några dagar då och se om felet finns sedan tidigare? Kan ju vara vad som helst, särskilt om det har kommit någon windows update.

  • Medlem
  • 2009-04-22 18:20

nepp. inget system restore på. men jag vet att jag inte gjort några windows updates de senaste tiden (säkert år sedan, systemet har hållt sig stabilt så jag har inte velat provocera). tack för tipset, ska grotta lite i om det kan vara så att jag borde köra nån update för att det skall fungera. känns det inte skumt i såna fall att det bara är en av programvarorna i sviten som inte funkar?

förresten, den dyker när den ska "starta tjänsteregistret" påstår den.

  • Medlem
  • 2009-04-22 23:37

ingen annan som har samma problem eller nån utväg på lager?

kan lägga till att licensen tillåter att programmet finns på en maskin till och där funkar det utmärkt.

1
Bevaka tråden