Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple berätter mer om Panther Server

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Steve Jobs ägnade en stor del av WWDC-öppningstalet åt klientversionen av Panther, eller Mac OS X 10.3. Däremot vet vi väldigt lite om vad serverversionen av Panther kommer erbjuda.

Det önskar Apple och Eric Zelenka, produktchef på företaget, ändra på genom en direktsänd webbsändning, den 23 juli.

"What's New in Panther Server" kommer, bortsett från den sedvanliga produktbeskrivningen, innehålla en Q/A-session, där tittare får ställa frågor.

Sändningen, som sajten www.macosxlabs.org har hand om, börjar kl 19.00 svensk tid den 23 juli och beräknas hålla på i drygt 90 minuter.

Observera att en speciell programvara krävs, cast:stream 2.0. Den och annan nyttig information hittar du via länken nedan.

Klicka här för mer information.

Senast redigerat 2003-07-15 00:07
  • Medlem
  • Lund
  • 2003-07-14 23:14

det här låter som musik i mina öron för att inte blanda med tinitus som plågar för den delen då och då med sin närvaro... kan knappt vänta och börjar sätta streck på vägen.

:grafit

Ah, den klassiska "jag har en G4:a MDD" tinitus

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-23 18:49

I'm in, svart bild dock, men musik. 13 min innan 19 öppnade de slussen och inte 15 som det stod på sidan.:p

1
Bevaka tråden