Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

200 inlägg och här är jag

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tror jag missat helt att presentera mig på forumet. Givetvis för att droppa bomben vid ett festligt tillfälle, t.ex. mitt 200:e inlägg.

Jag är 23 år, studerar projektledning inom mediaproduktion. Jag äger en macbook (alu) en en macbook till (vit) iPhone 16GB (vit). Jag började använda mac runt 2005/2006 mest för att en polare och jag hade interna tjaffs om mac vs. pc - han vann och jag köpte en macbook.

Sen dess har mitt liv varit en fröjd, jag tillbringar större delen av mina dagar framför min mac då jag är väldigt intresserad av webb, därför kan ni också hitta mig under webbdesign & webbutveckling delen. Jag driver i dag två hemsidor, en musiksida och min egna portfolio sida som inte är aktiv ännu.

Innan mina studier jobbade jag som media konsult med inriktning på sökmedia och webbstrategi. Det här är fortfarande mina stora intressen. Jag älskar webb helt enkelt - och apple gör det intresset ännu roligare.

Är det något ni undrar över, hur man tjänar pengar på sin blogg eller har ett projekt som saknar en projektledare. Jag då finns jag här, om inte annat så möts vi i trådarna.

Mvh

Säger välkommen - även om det kasnke är lite sent...

En får tacke!

1
Bevaka tråden