Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trust Ipod station funkar för iphone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-03-08 16:10

Vet inte om den här nämnts tidigare:

http://trust.com/products/product_detail.aspx?item=15196

Liten och lätt, hyggligt ljud. Klarar hög volym. Funkar både med 4xAA batteriet eller med adapter 5 volt.

Iphone 3G går ned i dockan. Mkt gsmknaster om man strömmar över telefon men över wifi går det helbra. Praktisk och lättflyttad apparat, köpte en för 32 euro igår , köper fler på måndag. Verkar vara kraftigt nedsatt pris.

Lättare och billigare än Logitechs station med inbyggt batteri.

Fast man måste väl då ta ur iPhonen om det ringer? Jag menar, den är inte som iPhonedockan som fungerar med högtalarfunktion, eller? Laddar den iPhone?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-03-15 23:56

Den laddar iphone. Då stationen är igång lyser en blå lysiod. Ljudet kan vara på för fullt från iPhone men inget hörs ut så länge stationen inte kopplats in. bra tystknapp således.

Ringer man till telefonen när den står på laddning i dockan kan man höra uppringande pers om man sätter iphone på högtalare. Dessutom hörs ett intensivt GSM-knastrande. det är bara att ta ur telefonen och prata.

När man sätter i telegonen fås ett besked att stationen inte är gjord for this device. Det är bara att trycka bort. Men det är således ingen handsfree, alldeles för känslig för GSM-störningar. Störs även av andra telefoner inom en halvmeter men det gör mig inget, jag har kommit på grejor som sänt i onödan.

1
Bevaka tråden