Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

push mail å vilket webbhotell???

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2009-02-12 16:55

Hej.

Jag har idag ett ".be" domän hos "one.com". Men jag har funderat på att köpa mig en iphone här borta i Norge och tycker det skulle vara skönt att använda mig av push mail i sådana fall.

Men nu när jag var i kontakt med supporten på "one.com" så säger de att de inte har det och har inga planer på att implementera det i deras serverar...

Så vad finns det för bra andra webbhotell? Jag vill behålla mitt ".be" domän för det är så många som känner till det. Har tittat lite på "mobileme" men har inte riktigt uppfattat hur det fungerar att logga mitt domän emot de och hur många mail man får. Verkar som man bara får ett mail konto å man får betala för familj om man vill ha fler. Plus att hur fungerar det med ".be" domäner? Jag vet inte ens var de har registrerat den någonstans :tveksam:...

Ja jag tror inte jag skriver så mycket nu utan det blir rätt så lätt rörig utan jag väntar tills någon svarar på detta å då rör till det hela O:-)

Med Vänliga Hälsningar
Peppe-Lurv

Jag kör min domän från loopia via Google Apps och de stöder ju numer pushkalender samt kontakter. Pushmail verkar ju vara på gång också: http://jkontherun.com/2009/02/12/push-email-coming-from-google-for-the-iphone-soon/

Kan ju vara en idé. Har ingen erfarenhet av one.com själv men de bör väl inte ha några problem att göra den ompekningen för dig.

1
Bevaka tråden