Kampanj på Media Markt

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte bara informera om att Media Markt har just nu en drive i hela landet där man kan dela hela betalningen på 10 månader utan några som helst andra avgifter!

Men det gäller bara mellan 15–21 januari. Så alla som har det lite knapert men som kan hosta upp slantarna månadsvis i stället är bara att rekommendera.

Det finns en liten chans att jag själv ska hoppa med i tåget …
Fast då blir jag utan eventuella nyheter som kanske kan komma i allra bästa fall redan i februari! (Japp, jag tror på tomten … som kommer sent.)

• Medlem
  • Uppsala
  • 2009-01-22 13:17

Blev det några köp?

Nej, tyvärr. Jag tänker härda ut och vänta på nya iMacs som borde vara på väg när som helst. Hoppas det!
I och för sig har jag egentligen inget jättebråttom att skaffa en ny dator ännu, men jag är lite rädd att om det kommer att ta lång tid innan nya versionerna kommer, har pengarna minskat avskevärd under resans gång …

Kanske vore det bra läge att köpa begagnad just då, när många måste bli av med sina gamla burkar för att köpa sprillans nya.
Då borde det vara nästan tur för köparens marknad, eller hur?
Men det kan man inte räkna med med den popularitet som Macarna har tilldragit sig den senaste tiden.

Nu, ännu bättre drive på Media Markt!

Du kan dela kostnaden på 30 månader. Precis som vanligt. Men produkterna måste kosta minst 5000 kr.
Gäller mellan 15.6. och 31.7.

Visst är det lockande, eller hur?

• Medlem
  • Huddinge
  • 2009-06-15 20:47

Tur att det är långt till närmaste Media Markt butik, hade kunnat blivit en ny kamera annars.

Det är lätt hänt att man köper grejer som man egentligen inte ens behöver.
Skillnaden mot andra firmor är att MM tar inte några extra avgifter, som alla andra gör. Det ska man ta i beaktelse.
Naturligtvis ska man inte köpa något bara för att det råkar vara förmånligt.
Men finns behovet, ser jag inget hinder varför man inte skulle slå till.

Hur som helst, är det ganska cool marknadsföring som gynnar både säljaren och köparen.

1
Bevaka tråden