Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Para t68i utan display?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2003-07-04 01:05

Kära 99macare!

Miit problem är något prekärt, men jag antar att det finns någon där ute som kan hjälpa mig.

Displayen till min t68i drog sin sista suck igår, fråga mig inte varför och hur. Faktum kvarstår att jag endast kan se den nedre raden på min display, resten lyser i ett grönt/blått/rött hav.

För att rädda nummer och SMS tänkte jag därför inhandla en bluetoothadapter till min iBook500 och på så sätt iSynca mig till säkerhet.

Min fråga till er lyder: Finns det någon som kan tänka sig att berätta för mig vad som borde hända på telefondisplayen och vad som skall skrivas in och när?

Tacksam för all hjälp!

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-07-04 10:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av jgksf
Kära 99macare!

Miit problem är något prekärt, men jag antar att det finns någon där ute som kan hjälpa mig.

Displayen till min t68i drog sin sista suck igår, fråga mig inte varför och hur. Faktum kvarstår att jag endast kan se den nedre raden på min display, resten lyser i ett grönt/blått/rött hav.

För att rädda nummer och SMS tänkte jag därför inhandla en bluetoothadapter till min iBook500 och på så sätt iSynca mig till säkerhet.

Min fråga till er lyder: Finns det någon som kan tänka sig att berätta för mig vad som borde hända på telefondisplayen och vad som skall skrivas in och när?

Tacksam för all hjälp!

Se till att tangentbordslåset är borta.

Tryck på joysticken en gång två gånger neråt en gång höger klick, två ner klick, klick. Hitta den nu med hjälp av datorn Säg till datorn att para sig med mobilen du får skriva in lösenord, skriv "1" din mobil bör pipa till tryck då på joysticken en gång. Tryck på "1" på mobilen

välj adressbok på datorn, synca

mvh
/P

1
Bevaka tråden