Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kalender och görolista i T610?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-03 22:45

Jag tar för givet att adressboken fungerar bra i en T610, just eftersom det är en telefon.

Men hur är det med kalendern och görolistan? Fungerar det?

Jag har tidigare använt Palm Zire och funderar nu på om man istället ska börja använda mobilen. Vad säger ni?

Vilka är era erfarenheter?

T610an funkar klockrent med macen. Synkar perfekt med iSync, så du får dina kalendrar, uppgifter och kontakter i mobilen.

Nu var det inte det du frågade, men jag ville bara tillägga det.

Adressboken är som du sa mycket bra. Varje kontakt kan ha massa information, telefonnummer, e-post, etc. Lägg till kamerafunktionen och att du kan visa bilder på de som ringer så har du en fullträff.

Kalendern är även den suverän. Det finns, precis som i iCal en dag-, vecko- och månadsvy, och veckovyn är den bästa jag sett i någon telefon. Den grymma skärmen hjälper väldigt mycket.

Uppgifterna, eller att göra-listan, är inte så mycket att tala om. Den gör det den ska och väldigt bra dessutom.

Att du sen kan spela in röstmemos eller skriva vanliga anteckningar gör att åtminstone jag inte behöver någon PDA längre.

I ett ord: klockrent.

1
Bevaka tråden