Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra med bidrag genom AppleStore

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan någon månad tillbaka samarbetar 99mac.com med AppleStore vilket genererar en del bidrag till vår verksamhet.

- Alla som klickar på våra AppleStore-banners som finns lite varstans på forumet deltar i bidragssystemet under 30 dagar.

- Om du handlar på AppleStore under denna period får 99mac ett litet bidrag på några procent som går till att utveckla våra tjänster och driften av siten.

Observera att andra Mactjänster också har börjat samarbeta med AppleStore vilket gör att dina bidrag går till den som senast länkat dig. Tänk alltså på att gå till 99mac, klicka på en banner och sedan handla på AppleStore.

Under Juni månad har 13 medlemmar köpt grejer på AppleStore vilket gett bidrag på ca 2.000kr. STORT TACK!

Observera att:

- Ditt pris på AppleStore är oförändrat, du ger bidrag helt kostnadsfritt.

- Du även kan ge det berömda "99kr till 99mac-bidraget" för att bli stödmedlem. För att bli stödmedlem sätter du in 99kr på postgiro 416 57 36-2 och anger ditt användarnamn.

Inom kort kommer alla stödmedlemmar få cred för att ni hjälper till att finansiera 99mac.com. Galleriet är helt finansierat av medlemsbidrag och den kommande auktionstjänsten har delvis gjorts möjlig genom "99kr till 99mac".

Senast redigerat 2003-07-03 19:56
  • Oregistrerad
  • 2003-07-03 10:24

Hur funkar egentligen det där med 60 dagar?
Får ni även bidrag när man handlar genom Mecenat och Apple Store?

Skitsnällt för övrigt av Apple Sverige att göra så här. Skitbra initiativ!

Vet ju vart jag ska klicka när jag beställer iSight och iPod...:)

Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan Nilsson
Hur funkar egentligen det där med 60 dagar?
Får ni även bidrag när man handlar genom Mecenat och Apple Store?

Vi får bara provision om någon handlar inom 30 dagar (har ändrat i Martins inlägg ovan). Rent tekniskt fungerar det genom att en 30-dagars cookie läggs i din webbläsare.

Om vi även får provision för Mecenat-ordrar vet jag inte. Förmodligen är det så, men jag ska kolla upp det med Apple.

/M

1
Bevaka tråden