Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på Wii-spel?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-12-18 18:52

Har tänkt köpa lite spel framåt rean och tänkte få lite tips på bra spel till mitt Wii. Är en stor fantast av Final Fantasy-serien, likaså är jag väldigt förtjust i Zelda så om någon har tips på liknande spel vore det najs

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2009-01-01 21:41

Okami ska du köpa om du gillar Zelda, snuskigt snyggt spel också.

Funderar på att skaffe ett Wii ENBART för att få spela de sjukt roliga kaninerna
Rayman and the Raving Rabbids på Wii...

Skall vara nära till skratt mest hela tiden...

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2009-01-06 13:05
Ursprungligen av Goflorp:

Funderar på att skaffe ett Wii ENBART för att få spela de sjukt roliga kaninerna
Rayman and the Raving Rabbids på Wii...

Skall vara nära till skratt mest hela tiden...

Det räcker med en Mac http://www.macspel.nu/rayman-tavlar-mot-kaniner-i-din-mac/

vänligen
/P

Ett spel som fått bra kritik är ju Super Mario Galaxy. Verkligen inte samma genre som de andra spelen men ska som sagt vara bra (inte testat själv).

Sen finns det ju klassiska flerspelar-spel som Mario kart och Super Smash Bros som är roliga om man är några stycken.

Mitt wii vandrade just vidare till syskonbarnen i julas, Mario Galaxy var det som fick mig att skaffa det och det avr det väl värt. Sen hade jag dock svårt att hitta nya spel som kunde toppa det.. kan tipsa om Boomblox, ganska skoj samling pussel/tävling med staplade klossar som ska demoleras sofistikerat i ordning eller så kaotiskt som möjligt beroende på spelmode.

Mario kart och Mario galaxy ska du ha. Exite truck är ett kul race spel som är lite mer vuxen rally.
Ett tips är att köpa beg spel på Game butikerna så får du provspela i 10 dgr och sedan byta tills du är nöjd.
Ej rekomenderat är väl Mario party som känns Japanskt opersonligt och grafiken är dålig.

1
Bevaka tråden