Leverans från Apple Store

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har försökt söka i forumet, fast besluten att det reedan finns diskussioner om det. Men jag tycker inte sökträffarna jag får hjälper mig.

Jag är alltså inne på apple store, och spårar mitt paket. 11 december var det sagt från början.

Skickat till VARBERG, SE 02 dec 2008
Beräknat leveransdatum 11 dec 2008 (kan komma att ändras)
Aktuell leveransstatus På väg till kund – leverans enligt schema 05 dec 2008
Signerat av

Så står det, men jag vet inte riktigt vad statusen ändå betyder.
Är den i Varberg - på väg till min dörr?

För jag jobbar i göteborg - och om de nu försöker lämna den på vardagar när jag inte är hemma. Kan man hämta den själv, eller måste man boka tid då man är hemma?

Vad är det som händer egentligen?

Börjar märka en tendens att mer inlägg börjar med en ursäktande attityd.Skall det vara på detta viset?Martin, Ring Speditonsfirman....

Jo, det är det som är konstigt. Det står inte med någon information om vilken speditionsfirma som används till min leverans.

Sist jag beställde från Apple, för flera år sedan - så fick man reda på att det var DHL osv. Nu så är det dock helt inkognito på spårnings-sidan.

kände att jag fick börja med att ursäkta mig.. för jag tycker annars att man ska söka och finna svar i forumet - för annars blir man ju grillad (eller stekt). Men sök-funktionen är inte lika vass som google

Då är det nog Posten som delar ut.

Du kan väl använda google om du vill söka, lägg till site:99.se så söker den här.

ja, det google-tipset var bra. Hittade åt mer relevanta trådar.

Dock så verkar apecode.com ligga nere, annars verkar det ha varit ruggigt bra på att tracka sina paket.

Nu har min status uppdaterats i alla fall:
Leverans schemalagd av slutlig budfirma, se beräknat leveransdatum

Sen tidigare så är det satt till 11 december, jag fick för mig att det skulle komma tidigare. Men de sitter väl och myser med mitt paket

Budfirma:
NL DISTRIBUTION CENTER

Det säger mig inget. Har fått spårningsnummer nu, men varken på ups, dhl, eller posten har jag fått träff på mitt spårningsnummer.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-07 10:58

Min systers iPod Nano kom med TNT, prova att spåra via dom.

1
Bevaka tråden