Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är early 08 macbook pro maskinerna stabila nu?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-22 02:12

Ifall jag inte får min unibody macbook pro att fungera utan att frysa sig funderar jag på att återgå till den förra macbook pro maskinen som släpptes i våras.

Min fråga: är dom i våras släppta macbook pro maskinerna mogna bugg mässigt vid detta laget?

By the way, jag köpte min macbook pro från telefon och inte från butik (macforum i göteborg), kan jag göra så att ifall jag kommer överens med apple att byta maskin till den förra macbook pro:n i macforum istället för att gå telefon vägen igen?

I ett sånt läge måste dels MacForum ha en gammal MacBook Pro inne, vilket jag nästan kan lova dig att de inte har längre (de säljs slut väldigt snabbt). Dessutom kommer Apple förmodligen bara godkänna reparation eller byte mot en exakt likadan dator. Men försöka duger, så ge inte upp i din quest bara för att jag säger såhär. Du kan ju alltid prova, liksom.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-11-22 11:11

Jag har en early 2008 MBP, och har inte några problemer med den, den funkar hur bra som hälst.

Vid vilka tilfäller fryser din MBP?
Har du bytt minnen, eller är det originalminnen som sitter i?
Har du installerat nåt program som kanske strular till det?
Kör du på systemet som datorn kom med, eller har du återställt från nån backup?
Fryser den om du loggar in som en annan användare?

Köpt från telefon? Är det AppleStore du menar?

MacForum i Göteborg är inte Apple, de är ett eget företag som säljer Apples produkter.
Att byta en dator köpt hos AppleStore där är nog inte att tänka på.

Kan du kika på smurf's frågeställningar ovan?

Sitter själv på en 15" MBP Alu, funkar som en dröm. Köpt på MacForum btw....

1
Bevaka tråden