Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

jac

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-11-12 12:23

Tjenna! Jag tänkte att det var dags att presentera mig. Jag har ju trots allt varit medlem ett tag, men inte särskilt aktiv, förrän nu.

Jaa, jag har köpt min första dator för ett litet tag sedan, en MacBook 2,0. En härlig upplevelse. Men bara för att det är min första dator, betyder det inte att jag är nybörjare. Jag har alltid gillat datorer, varit klassens "datorexpert" i grundskolan och jag gick Natur matte/data på gymnasiet när det begav sig. Uppfödd på windows, kan windows XP som min egen ficka och förstår inte folk som påstår att windows bara är blåskärmar. Har förvisso bara surfat med Vista, men XP är riktigt stabilt och jag har inte ofta problem med XP, såvida jag inte börjar pilla (t.ex. att byta bootsekvens för att köra linux).
Men jag börjar fundera på om jag märker att jag har problem överhuvudtaget, uppstår det problem, så letar jag en lösning, sen är det inte ett problem längre.

Ehm, ja.

Jag är fotograf, inte etablerad, eller heltidsfotograf ännu, men jag fotar tillräckligt bra och seriöst för att kalla mig fotograf (har ett par uppdrag i bakfickan). Kommer att utbilda mig någonstans, kollar just nu på ICP i NY, innan jag satsar själv. Får se hur banan ser ut.

Är 21 om en månad och bor fortfarande hemma, eftersom jag jobbar några få stackars procent och planerar att flytta till sommaren, eftersom jag då har lyckats att få ett heltidsjobb. (hehe...)

Frågor på det?

Senast redigerat 2008-11-12 14:26

Hej jac !