Ändrade tankar kring julklappen

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg precis den här på nätet “Mo” : Redefined Notebook PC | Future Technology .. kände genast att den kan få planerna att ändras från en Macbook, hittar dock ingen sida som säljer den eller har mer information om den.. åtminstonde ett release datum om inte annat. Någon som vet något om denna förträffligt fina (PC ) laptop?

Är det ens en verklig produkt? Står ju under:
"Future Design, Technology, Industrial Design, Car Concept, Futuristic Gadget, and Product Concept"

Bara en konceptdesign. Om du tror att tomten kommer att smyga in en under granen de närmsta jularna så kommer du nog bli besviken.

Enligt designerns sajt är det ett tävlingsbidrag:

Citat:

Start Something PC is an annually held design competition hosted by Microsoft and IDSA. The challenge is to "Rethink the Windows-based PC experience today and the role it plays in people's lives."

haha dumt, trodde det kunde bli en ny Mo laptop. Synd da den är väldigt fin och behändig

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-08 19:32

Hade gärna velat ha en MO också !:) Snnyyygggg !

• Medlem
  • Överallt
  • 2008-11-08 20:26

Ni skulle ju kunna skapa ett Mo-forum nånstans och prata Windows där istället för här i avdelningen iBook, MacBook & MacBook Air.

Senast redigerat 2008-11-08 20:37

Attans då ! Så noggrant läste inte jag. Är det med Windows, då vill jag inte ha den.:tveksam:

Eftersom trådskaparen hade tänkt köpa en MacBook men nu har börjat fundera på andra alternativ, så tycker jag tråden passar bättre i "Köptips"-forumet än i "iBook, MacBook"-forumet. Speciellt eftersom tråden mest handlat om de andra alternativen och väldigt lite om MacBook.

/Mod

1
Bevaka tråden