Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppspelningen stannar efter en låt.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har haft itunes i flera år utan några nämnvärda problem, och nu har jag fått ett som troligtvis är simpelt.
När jag trycker på play spelas en låt upp sedan stängs uppspelningen av och jag får manuellt hoppa ner till nästa låt och trycka på play igen. Jag har sökt på 99.se och i itunes hjälpfunktion, men har inte lyckats hitta något svar på varför detta händer.
Tacksam för alla tips
mvh / Henrik

ps jag har 8.0.1 (12)

troligen klickar du på en låt i itunes ute till höger istället för att klicka igång en playlist.

Ursprungligen av Goflorp:

troligen klickar du på en låt i itunes ute till höger istället för att klicka igång en playlist.

Hej Goflorp!

Tack för att du gav mig ett svar. Jag förstod dock inte helt vad du menade.
Jag har alltid startat genom att dubbelklicka på en låttitel, eller klicka på en låttitel så att den markeras och sedan trycka på play. båda dessa startsätt ger samma problem.
Finns det någon inställning som kan ändras?
mvh / H

Täker mig att om du har en playlist i vänsterspalten. klickar på en och väljer en och sedan klickar på den översta låten (t ex) i den Playlisten. Då skall väl låtarna komma efter varann?

Så gör det hos mig. Funkar inte detta får vi börja leta inställningar.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-09 17:06

är det samma "fel" som jag upplever i de andra vyerna än vanliga listan kanske?

Exempel: jag letar reda på en låt jag vill höra i vanliga listan (vy 1) spelar den, sedan fortsätter uppspelningen med nästa låt.
I vy med skivomslag (vy 2) eller Coverflow (vy 3) händer det du säger, då verkar det som att vi inte längre har att göra ned en lista med en massa musik som skall spelas upp utan istället har det blivit en separat låt eller ett album. Ungefär...

Surfade faktiskt in här just fär att leta reda på en förklaring till det här

spelar inte nästa låt

hittade en tråd i forumet men jag fick inte någon bättre svar på mitt problem som är: iTunes spelar inte nästa låt....spelar ingen roll om det är i biblioteket eller en spellista...

blir så frustrerad!!

kan någon hjälpa mig???

vore tacksam för svar

  • Medlem
  • Vetlanda
  • 2010-01-13 19:07

Har precis samma problem o det börjar bli ganska störigt. Har version 9.0.2. Någon som har en lösning?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-01-13 19:33
Ursprungligen av salco:

Har precis samma problem o det börjar bli ganska störigt. Har version 9.0.2. Någon som har en lösning?

Du har inte tryck in knappen nere i vänstra hörnet för att repetera samma låten?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-01-13 21:17

Är låtarna ikryssade? Endast ikryssade låtar spelas upp efter varandra automatiskt.

Ursprungligen av Rajje:

Är låtarna ikryssade? Endast ikryssade låtar spelas upp efter varandra automatiskt.

Ouh. Vad skönt? Har stört ihjäl mig på detta. Tack!

1
Bevaka tråden