Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify "invite-kedja"!!!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-30 10:13

Det är många av oss som inte fått invites till Spotify än. Som jag ser det finns det ett grymt bra sätt för alla att få en gratis invite, samt ha en invite över att dela med någon annan. Föreslår att denna tråd blir en "invite-kedja", i stället för att man som nu har en tråd där alla skrivit upp sig och väntar på att bli utvalda ur högen. Det går ut på följande vis: Alla som vill ha en invite, gör ett inlägg i tråden och visar sålunda intresse. När den första reggat sig och fått sina invites så skickar denne till nästa och så vidare. Får vi ett fungerande system så har snart alla ett personligt konto på Spotify samt en invite över. Hade gärna sett en mer utbredd användning av Spotify på 99 och att vi kunde starta spellistor för 99; pejla musiksmaken hos forumanvändarna osv. Vad säger ni?

Föreslår att nästa man som gör ett inlägg i tråden har en Spotify invite som han erbjuder till nästa man i ledet, vem det nu blir som blir först. Uteslut mitt inlägget här, jag ställer mig snällt i ledet som alla andra när det kommit igång. Vore skitkul om detta skulle kunna fungera, *hoppas*... O:-) Kom igen nu 99!

Senast redigerat 2008-10-30 10:26
  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-30 10:19

Jag vill helt klart ha en!! Snälla ge mig en om någon har en till övers:)
john[punkt]wahlstrom[at]gmail[punkt]com
:D:D:D:D:D

Det finns redan en tråd för att tigga och dela ut Spotify invites. Det räcker med den.

http://www.99.se/vrig-programvara/253786-spotify-invites.html

Om trådskaparen kan motivera varför det skulle behövas två trådar om detta, så får han gärna PM:a mig.

Stänger här tills vidare.

/Mod

Senast redigerat 2008-10-30 10:50
1
Bevaka tråden