Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tar gärna en invite, om någon har? appleskrutt snabel-a gmail punkt com

  • Medlem
  • International user
  • 2007-11-03 22:24

Jag hade ju gärna också tagit en invite om det finns över mikael.mannberg hos gmail.com

Söker även efter en invite

mats.bor(at)gmail.com

Ja tack.

jonatanstaaf von Gmail.com

En invite till martin[snabela]easedrop[punkt]com skulle uppskattas om det finns över. Verkar intressant.

jag kan gärna ta en också, cyprox(snabel)gmail.com

  • Medlem
  • International user
  • 2007-11-03 23:38

lindquist.alex@gmail.com , om någon mot förmodan skickar ut

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-11-04 10:41

finns inbjudan?

patrik.lundin@unt.se

tack!

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2007-11-04 12:24

Mmm, vore fint att veta vart allt buzz kom ifrån, så någon som har en invite över så skulle jag vara grymt tacksam.

jesper@limmared.com

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-04 12:26

Just ja, skicka gärna en invite till mig med,

jimmy.callin snabel-a telia.com

Skulle vore tacksam för en invite: QuickEye329 snabel-a hotmail.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-04 16:10

nån som egentligen invitar? ja e sugen på att testa!

calle.erlandsson[kanelbulle]gmail.com

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-11-04 16:49

Skulle vara sugen på en invite=)
Har till joost om någon vill byta!

lucas.borjesson@telia.com

  • Medlem
  • 2007-11-04 18:18

Ja, jag får väl ställa mig längst bak i invite-kön...

magnus(a)root.se

Om det är någon som har lust att skicka en invite bara så där, så får ni hemskt gärna skicka den till kristofer(punkt)r (at) bredband.net

Tack på förhand!

Skulle också bli glad för en invite så jag kan prova innan jag köper
fredric @ kompassgatan.se

Ja, det vore trevligt med en invite faktiskt.

Lyckades få tag på en invite via: Lyssna på musik gratis med hjälp av Expressen - Nöje - Expressen.se

Dom delar ut 4000st, så passa på medans det finns kvar!
Såhär långt måste jag säga att jag är lite imponerad av tjänsten, men har precis börjat använda den.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-10-29 19:44
Ursprungligen av Marcus_R:

Lyckades få tag på en invite via: Lyssna på musik gratis med hjälp av Expressen - Nöje - Expressen.se

Dom delar ut 4000st, så passa på medans det finns kvar!
Såhär långt måste jag säga att jag är lite imponerad av tjänsten, men har precis börjat använda den.

Najs!

Kl 20.07:
Spotify
Koder slut.

Ursprungligen av KaRo:

Kl 20.07:
Spotify
Koder slut.

Ajdå, tråkigt! Måste haft tur att jag hann få en invite då. Vet inte hur länge det legat uppe visserligen.

Schlutt

  • Medlem
  • 2008-10-29 20:20

Jag hann också få tag på en! Trevlig tjänst, Spotify.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-10-29 21:06

Jag skulle gärna vilja ha en invite.

Senast redigerat 2010-10-04 19:18

Nu är det ju så att alla som får en invite i sin tur kan skicka några invites (om jag har läst rätt) så skicka vidare......➤➤➤➤➤

till mig tex under PM här på 99.se;)

  • Medlem
  • 2008-10-29 21:42
Ursprungligen av KaRo:

Nu är det ju så att alla som får en invite i sin tur kan skicka några invites (om jag har läst rätt) så skicka vidare......➤➤➤➤➤

till mig tex under PM här på 99.se;)

Nej, de man fick från Aftonbladet gav inga inbjudningar, och som jag har förstått så får man endast det om man betalar.

Ursprungligen av CKOTG:

Nej, de man fick från Aftonbladet gav inga inbjudningar, och som jag har förstått så får man endast det om man betalar.

Stämmer bra det. Jag köpte ett månadsabonnemang för 99 kr för en stund sedan. Ska nog avboka det direkt eller så behåller jag det ett tag. Man får bara 2 invites. Ev är det 2 invites per månad som man betalar.

Har skickat mina två invites till de två yngsta i den här tråden (ja, något måste man ju gå efter) ➽ Fredde/pandemonium och isac.j

Nej, det räknas inte om man är 15 år till sinnelaget.....;) ! Ni som är äldre har väl egentligen råd att lägga ut 99 kr för att få kolla Spotify ?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-31 22:49
Ursprungligen av KaRo:

Har skickat mina två invites till de två yngsta i den här tråden (ja, något måste man ju gå efter) ➽ Fredde/pandemonium och isac.j

Nej, det räknas inte om man är 15 år till sinnelaget.....;) ! Ni som är äldre har väl egentligen råd att lägga ut 99 kr för att få kolla Spotify ?

Haha vad ska jag säga...Jag är 14 (Fyller år nästa fredag:D ), Blir det nåt åt mig nästa månad KaRo?:p

Ursprungligen av fedi-93:

Haha vad ska jag säga...Jag är 14 (Fyller år nästa fredag:D ), Blir det nåt åt mig nästa månad KaRo?:p

Orkar du vänta en månad så visst. Tror jag får nya invites ca 29/11. Skicka PM om jag glömmer.

Bevaka tråden