Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skapa annonsutrymme på befintlig hemsida

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har gjort följande hemsida, och dom efterfrågar nu annonsutrymme på sidorna. Hemsidan finns sparade som template etc.

Är dock kluven på vart jag ska börja, några tips?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 17:24

Vad är det för annonser man vill ha in? Leverantörer? Andra besökvärda ställen? Tips på saker man kan köpa? Jag tror att typen av annonser spelar roll för placering och ev rubriker

Jag har problem med sidan. I både Firefox och Safari hamnar slutet fel. I Safari laddas sidan som i FF men sedan försvinner texten. I FF får jag dessutom en inte så attraktiv skroll-list. Se skärmdumpar

Ursprungligen av Katinka:

Vad är det för annonser man vill ha in? Leverantörer? Andra besökvärda ställen? Tips på saker man kan köpa? Jag tror att typen av annonser spelar roll för placering och ev rubriker

Jag har problem med sidan. I både Firefox och Safari hamnar slutet fel. I Safari laddas sidan som i FF men sedan försvinner texten. I FF får jag dessutom en inte så attraktiv skroll-list. Se skärmdumpar

Det är firefox som isåfall inte kan läsa javascriptet. Texten försvinner inte alls, meningen är att du trycker på rubriken, så rullar den sidan fram.

Safari tycks vara den som läser av sidan bäst

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-31 22:25

Ledsen, men jag ville delge dig vad jag såg när jag besökte sidan

Men åter till din fråga om annaoner - och jag upprepar min fråga

Vad är det för annonser man vill ha in? Leverantörer? Andra besökvärda ställen? Tips på saker man kan köpa? Jag tror att typen av annonser spelar roll för placering och ev rubriker

1
Bevaka tråden