Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snygg liten väska till PowerBook 12"?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-06-25 13:36

Som ni ser på rubriken så letar jag efter en bra datorväska till En PowerBook 12". Ska vara liten och smidig. Någon som har något bra tips här??

ojoj...har precis väskan till dig. Kolla på:

http://www.acmemade.com/bags.html

tokigt snygga tycker jag... har inte köpt någon själv än eftersom jag funderar på att byta från iBook till pb 15"

  • Medlem
  • 2003-06-25 16:17

Den var ju riktigt snygg! Finns den i Sverige? Är väl främst ute efter en väska som går att köpa här...

  • Oregistrerad
  • 2003-06-25 16:20

Tycker personligen att Crumpler är väldigt snygga och bra. Kolla testen gjord här.
Crumpler

de verkar ju skeppa internationellt så det skall nog inte vara ett problem...

gick så långt jag kunde i beställningsprocessen och det fanns massa val för land och leveranssätt.

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-06-25 22:07

Jag har en boblbee till min, funkar kanon och känns tryggt att veta att babyn vilar tryggt. De finns i två storlekar. Lilla borde vara perfekt då min (modell större, megalopolis) är lite stor men bra om man ska ha mycket prylar.

www.boblbee.com

/Andreas

  • Medlem
  • 2003-06-25 22:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anden
Jag har en boblbee till min, funkar kanon och känns tryggt att veta att babyn vilar tryggt. De finns i två storlekar. Lilla borde vara perfekt då min (modell större, megalopolis) är lite stor men bra om man ska ha mycket prylar.

www.boblbee.com

Jag vill inte vara sån. Smaken är som baken och den är säkert jättepraktisk och så, men snygg är den inte. Som att gå runt med en pulka fastspänd på ryggen...

ni får ursäkta, men hittar bannemig inte en enda väska hos macoteket .. som som kan vägleda?

  • Medlem
  • 2003-06-25 22:56
Citat:

Skrevs ursprungligen av LinusL
ni får ursäkta, men hittar bannemig inte en enda väska hos macoteket .. som som kan vägleda?

Datorer > Bärbara, Tillbehör
Där ligger de inblandade med de andra tillbehören, tycker nog att de kunde delat upp det med en del rubriker nu får man försöka tolka produktnamnen...

Direktlänk: http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=46288&group=normal&stamp=1056575042

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-06-26 12:40
Citat:

Jag vill inte vara sån. Smaken är som baken och den är säkert jättepraktisk och så, men snygg är den inte. Som att gå runt med en pulka fastspänd på ryggen.

Du får gärna vara sån.
Jag älskar min boblbee men jag är väl medveten om att många tycker att den är asful. Så är det med många designgadgets, antingen älskar man designen eller så hatar man den...
Borde kanske läst rubriken "snygg LITEN väska" Boblbeen är inte direkt liten...:)

Lycka till med val av väska, jag hade stora problem med att välja. Finns många bra och snygga väskor.

/A

  • Medlem
  • 2003-06-26 15:28
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anden
antingen älskar man designen eller så hatar man den...

Det har du nog rätt i, det är helt klart en sådan produkt som alla har en klar uppfattning om...

  • Medlem
  • International user
  • 2003-07-24 21:58

Finns det någon Boblbee-"Softshell"-väska? som passar 12"PB?
Vad heter den modellen isf?

  • Oregistrerad
  • 2003-08-05 22:06

jag har en samsoniteväska till min lilla älskling.
http://www.samsonite.se/se/en/local_product_display.jsp;jsessionid=VH5RKZ3FBKY30G5NELUYOPA
kanske lite dyr, men superbra.
jag har den svarta modellen

Jag har sagt det förut och säger det igen.

Världens bästa datorväska i miniformat tillverkas av Marware. Den är svår att få tag på i Europa, men är värd varenda öre att importera.

Olof, du vill inte byta tillbaka väskan? Mot en Palm?

Ciryon

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ciryon
Olof, du vill inte byta tillbaka väskan? Mot en Palm?

Bytt är bytt… En så bra väska vill man inte ge upp i första taget. Fast om du syftar på Tungstenen du planerat att köpa så kanske vi kan diskutera.

1
Bevaka tråden