Nya MacBook, -Air och -Pro med studentrabatt på mecenat.se och csn-kortet.se

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-10-14 21:00

Nya härliga MacBook, MacBook Air och MacBook Pro!

Bästa priserna för studenter med CSN-kort och Mecenatkort.

MacBook 13" Vit; Studentpris: 8.545kr, spara 950kr
MacBook 13" Alu; Studentpris från: 10.795kr, spara 1.200kr

MacBook Air; Studentpris från: 15.295kr, spara 1.700kr

MacBook Pro; Studentpris från: 16.645kr, Spara 1.850 kr

Kolla in priser på alla konfiguration via CSN-kortet.se och Mecenat.se

Alla nya MacBook, MacBook Air och MacBook Pro ingår i Apples Back-to-School-kampanj.

Som vanligt så tas idéer, frågor och förslag tacksamt emot på hur vi skall kunna göra studentlivet lite rikare.

Måns Thuresson
mans.thuresson@mecenat.se
Mecenat
CSN- och Mecenatkortet

Senast redigerat 2008-10-14 21:19
  • Medlem
  • 2008-10-14 21:19

Jag ser på deras sida att det tar dom 7 dagar innan dom skeppas. Finns det någon fysisk butik som kommer få in dom tidigare som erbjuder samma rabatt? Lämnar nämligen landet för en längre tid den 26 Oktober. Så vill gärna ha den nya MBPn innan dess.

Tack på förhand

• Medlem
  • 2008-10-14 21:50

Det korta svaret är nej. Apple har inte samma höga studentrabatt via butiker och inte heller Back-to-School-kampanjen.

Däremot så har samtliga Premium Resellers numera 6% studentrabatt.

Ursprungligen av ztaafen:

Däremot så har samtliga Premium Resellers numera 6% studentrabatt.

Gäller den rabatten bara Mecenatkortet eller går det bra med Studentkortet också?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-25 18:21

Jag går på gymnasiet och jag fick endast 6% studentrabatt, varför är det 4% skillnad på folk som går högskolan och gymnasiet?

• Medlem
  • 2008-10-27 00:39

Hej stickyandy mfl!

Med CSN-kortet får du 10% rabatt viaCSN-kortet.se

Mecenat hanterar inte och kan inte garantera några studentrabatter via Apples återförsäljare, utan vi jobbar direkt med Apple för försäljning via de speciella Apple Stores som Apple satt upp för studenter med Mecenatkort eller CSN-kort.

Självklart kan man använda sitt Mecenatkort för att visa att man är student hos en appleåterförsäljare precis som vilken annan butik.

Givetvis är vi glada om ni använder Mecenat Apple Store för det gör vårt jobb med att argumentera för och ta fram nya studentrabatter lättare, samtidigt som det gör det möjligt att fortsätta med gratis CSN- och Mecenatkort.

Som vanligt så tas idéer, frågor och förslag tacksamt emot på hur vi skall kunna göra studentlivet lite rikare.

Måns Thuresson
mans.thuresson@mecenat.se
Mecenat
CSN- och Mecenatkortet

Ursprungligen av stickyandy:

Jag går på gymnasiet och jag fick endast 6% studentrabatt, varför är det 4% skillnad på folk som går högskolan och gymnasiet?

Handlade du via CSN eller i en butik? För som man redan påpekat i tråden har Premium Resellers 6% i studentrabbat oavsett om du är gymnasie- eller universitetsstudent.

• Medlem
  • Haninge
  • 2008-11-27 19:39

Kan man kombinera rabatt från CSN med Apple Blackfriday?

Det visar sig snart. Är dock skeptisk.

1
Bevaka tråden