Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Opera..?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-13 22:33

Hej!

Jag köpte en MB till min flickvän. Skulle öppna en torrentfil nyss. Opera väljs som förvalt program, fast varken hon eller jag har installerat detta (eller för den del valt att ha det som förvalt program).

Nu till den roliga biten; När jag ska ta bort det, och tittar i program- mappen hittar jag det inte. Söker med spotlight - det hittar det INTE.

Hur kan jag hitta programmet, så jag får bort möget..?

Tack på förhand!
/Gustaf

Har hon möjligtvis något program från Adobe/Macromedia? De brukar skicka med Opera för att hålla på med webb-mojjar.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-13 22:54

Hela CS3 paketet.. Så ja!

Kan man lägga en avinstallation på enbart Opera?

Hade inte en aning om detta, då jag kör på min CS2- licens än.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-13 23:31

varför inte ladda ner någon annan torrent nerladdare typ transmission, och sen låta CS paketet ha kvar det adobe tyckte att man skulle ha?

/Tangen

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-14 00:20

Opera godtar inte det hela, det verkligen vägrar att ge Transmission tillåtelse att starta en torrent.. Eller kan man ställa in det som standardprogram på annat sätt än vid "controll-click"..?

Använder själv default apps
Rubicode - RCDefaultApp

För att ta bort opera kan du högerklicka på ikonen i docken, visa i finder och där ta bort det. Fungerat bra för mig

Ursprungligen av jacoblo33:

Använder själv default apps
Rubicode - RCDefaultApp

För att ta bort opera kan du högerklicka på ikonen i docken, visa i finder och där ta bort det. Fungerat bra för mig

Smidigt program,måste prövas.Ticktack!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-14 22:20
Ursprungligen av jacoblo33:

Använder själv default apps
Rubicode - RCDefaultApp

För att ta bort opera kan du högerklicka på ikonen i docken, visa i finder och där ta bort det. Fungerat bra för mig

GRYMT!
Kanonbra app!
tacktacktack!

1
Bevaka tråden