Skadligt innehåll

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skattungbyn
  • 2008-10-04 00:06

En av mina sajter drivs med E107. Folk kan regga sig och får då ett svarsmail som de måste bekräfta. Därmed har man koll på att de har lämnat en fungerande epostadress.

Nu var det en person som reggade seg men när vederbörande skulle bekräfta så funkade det inte.

Vad jag vet så är det inte något fel på E107 och antar att det ligger i den dator som användes., PC så klart.:mad: Tacksam om någon kan hjälpa mig att reda ut detta.
---------------
Jag har en pc (Acer), inköpt för mindre än ett år sedan, Internet Explorer, inga konstigheter.
När jag nu försöker vidarebefodra mailen till dig så kommer det upp en skylt om skadligt innehåll. Jag förstår det som att kommandot vidarebefodra kräver att meddelandet öppnas (vilket då inte låter sig göras som sagt). Rena Moment 22 det här!
--------------------------

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-10-04 19:03

Man kan ju fråga sig varför han försöker att vidarebefodra mail till dig när han troligen får ett mail från din site som innehåller en klickbar länk som sedan för honom tillbaka till siten. I mailet står det väl inte att han ska vidarebefodra mailet till dig, eller? Kan du ge oss en kopia på standardmailet som skickas ut vid registrering?

1
Bevaka tråden