Billig Ipod Touch på Media Markt

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-25 15:41

Fick hem reklamblad från Media Markt idag där dom säger sig sälja Ipod Touch 8G för 1490 kr. Kan det vara så att dom säljer ut första generationen för att få plats med nya? Jag blir inte klok på om det är den gamla eller den nya på bilderna eller av informationen. Någon som vet?

Nej, jag har inte sett annonsen men med tanke på att nya iPod Touch G2 knappt finns i Sverige ännu så måste det väl vara den "gamla" iPoden. Den gamla är inte så gammal egentligen så visst får du en bra pryl för dom 1.490 kr. Om du funderar på den så kolla att den har January Software-uppdateringen och juli månads 2.0 Software annars får du betala 155 kr resp 75 kr till för det.
Nya Touch med 8GB kostar 2.195 kr. Tror inte dom realiserar en helt nyutkommen iPod.

• Medlem
  • 2008-10-02 18:27

gammal

Jag har varit och klämt och känt och det var den gamla. Den nya beräknades komma in i slutet av oktober.
/nocke/

Måste man betala för båda två? Som jag har förstått det så får man med "allt" om man köper den senaste?

japp du har rätt, om duköper den senasye får du med allt.

Du får allt och lite till. Nya iPod Touch G2 har inbyggd högtalare så du kan lyssna på ex musik utan att använda hörlurar. Den är också lättar och känns tunnare. Du kan läsa lite här; http://www.99.se/ipod-touch/251347-nya-ipod-touch-g2-hur-r.html

1
Bevaka tråden