Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samåkning till Roskilde

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kommer att ha en stor bil till Roskilde, som tar upp till 9 personer. Är det någon som skall dit från Malmö (eller resten av Sverige också för den delen eftersom alla passerar Malmö) så avgår en bil framåt kl 17 på onsdag direkt (via Netto för ølbunkring) till Festivalen.

Vi delar på diesel- och bropengar och hamnar på runt 50 spänn enkel resa

Det låter rätt kul, men biljetterna är tydligen slutsålda. Björk, Blur, De La Soul, Massive Attack, the Sounds... en hel del fina grejer...

Jajajaja!!!

Ciryon

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ciryon
Jajajaja!!!

Ciryon

¿Que? Du vill ha en plats eller?

Missade ditt mess men såg film, Red Dragon - sjukt hemsk, blundade halva filmen Finns på ett slott nära dig

Attans!

Jag vill följa med, men har ingen biljett. Tänkte sticka över o kolla om det finns någon utanför som har en över. Nu ligger ju priset på den svarta marknaden runt 3-4000 kr, så det finns kanske en chans att det blir billigare utanför området.
Ingen människa betalar väl de summorna? Så latjo är ändå inte festivalen att jag skulle betala 4000 spänn. (fast det kanske är extra bra i år?) Jo, det hade kanske varit ok om man han se och kunde ta till sig all musik som framförs på festivalen, men det är ju en omöjlighet. :rolleyes:

Hursomhelst. Är det ok att åka med i bilen utan festivalbiljett? Vore hygglo!

-98 åkte jag, mitt ex och min sambo till Roskilde på fredagen, dan efter det startade, utan biljetter. Direkt hittade jag en snubbe utanför som dilade biljetter. Eller armband rättare sagt. Han vad medlem i ett svenskt, medelstort band som jag dessvärre glömt namnet på, och 2 artistbackstage- och ett vanligt pass fick vi för tusen spänn, alles zusammen.

Fast detta var på den tiden då de inte stängde biljettförsäljningen, så frågan är om det är lika lätt idag... Men visst, säkert är det folk som åker dit som har någon i sitt gäng som blivit sjuk precis innan, men hur stora oddsen är att hitta en biljett kan jag inte svara på...

  • Avstängd
  • 2003-06-22 12:54

Piloter och flygvärdinnor har ni inte fallskärm.
Från en annan länk:

Ett kul tips bara;

Min flickvän är f.d. yrkespilot.
F.d. eftersom ett par galna kamel-jockeys kom på den korkade idén att flyga rätt in i några kåkar i USA så att flygbranchen gick åt pipan. Så nu ägnar hon sig åt annat.

Men!

För att få behålla sina certifikat så behöver hon flyga en hel del och därför så kan de som vill få åka på flyg-safari för självkostnadspris.
Vi brukar flyga lite upp och ner längs kusten men hon kan givetvis flyga er vart ni vill, även utomlands.
Priset är 800kr/timme och det inkluderar pilot, hyra av plan samt soppa - d.v.s allt!
Delar man det på de tre passagerare som får plats så blir det inte så dyrt. Räkna med en marchfart på ca 200Km/h.
Varför inte sticka över till Danmark och handla lite starkvaror i sommar..?

  • Avstängd
  • 2003-06-22 13:26

För er som har ZTV så är det Hultsfredsfestivalen Nu.

Visst. Antagligen får jag inte tag på nån biljett. Tänkte ändå chansa. Bara att åka hem igen annars.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-22 16:49

Dom släppte 70 000 biljetter i år,, brukar dom inte släppa fler??:confused:

1
Bevaka tråden