Svar från anovo

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2008-09-09 08:30

Lämnade in min iphone 3g hos telia för reparation. Tjejen i kassan var jätte trevlig och sa att dom skulle byta ut den men den var tvungen att åka på service. Problemet var att ljuden (ringsignalen) säkntes av sig själv efter man lekt lite med olika apps och efter omstart. Det var irriternande , man fick en massa missade samtal ovs. lämnade in den 080827 och fick svar idag. Det stod:
Det inrapporterade felet har ej kunnat återskapas. Terminalen är återställd till fabriksinställningar och är mjukvaru uppdaterad med den senast tillgängliga mjukvaran. Returneras med fel ej funnet.Ej Garanti. Kostnad för kund att betala i butik.

Jag hade åsterställt den till fabrikinställningar och uppdaterat den. Men det hjälpte inte. Och tydligen ska jag betala för servicen. Ska se om problemet är löst eller inte..Känner mig besviken och blåst.:confused:

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-09-09 10:24

Hade du provat den utan några tredjepartsprogram också innan du lämnade in den?

På din beskrivning låter det som at det är nåt tredjepartsprogram som ställer till dina problem.

• Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2008-09-09 10:53

jada. den var så när jag köpte den..trodde att det var bug som skulle gå bort vid uppdatering men icke.

• Medlem
  • International user
  • 2008-09-09 16:36

Du får väl visa hur det hela går till i Teliabutiken så kan de ju knappast kräva dig på pengar.

• Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2008-09-09 19:35

Va och besökte telia. efter 45min tjaffs så slapp jag betala och ska ringa buktiks chefen imorron för att försöka få den utbytt.

Hur har det gått?

• Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2008-09-18 22:35

fick den utbytt från anovo och den funkar perfekt:D

1
Bevaka tråden