Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia N82

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Har just skaffat en Nokia N82. Helt underbar... men nu återstår bara att lära sig hur allt funkar eftersom jag var SonyEricsson användare förrut. Har funderingar kring roliga saker man kan ta hem och lägga in. Kanske är det fler som Har n82 här så kan vi tipsa varann. Någon som vet Vad och hur Ngage funkar?

Allt gott i nuet
Peter

En fråga till... jag är en SE användare och har nu köpt denna nokia.... varför har Nokian så fula Teman... ser windows fult och stelt ut... Hjälp.. finns det något snyggt man kan lägga in????

  • Medlem
  • Hudiksvall
  • 2008-09-07 17:08

Nej, originalteman är inte så roliga, men på PiZero Nokia & Symbian Design - Free Nokia Themes, News, Rumors and Software from The S60 world kan du hitta en massa riktigt snygga teman!

En sida jag ofta besöker och som täcker allt från programnyheter till allmänna symbiannyheter är Symbian-Guru.com: Everything You Need To Know About Symbian, Straight From The Guru.

När det gäller specifika program är det kanske svårare att tipsa om eftersom det helt beror på vad du ska använda de till, men ett program som är alldeles underbart när det kommer till att läsa sms är Shakesms, ShakeSMS - Shake Your Phone to Read SMS (V1.02 get symbian signed!) | FlipSilent | ShakeSMS | VibrateCall -- Symbian Nokia S60 freeware

Mycket nöje!

1
Bevaka tråden