MacRent Bra/Dålig

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-08-28 16:56

Jag sökte runt lite och såg bara en gammal tråd från 2003 om MacRent, jag har tidigare lämnat in macar under åren jag haft mac vid reparation etc

Jag har alltid tyckt att man blivit bemött okej, inte jätte bra men helt okej och tiden på reparation har varit någon/några få dagar.

Jag har nu dock haft min MBP inlämnad för att tangentbord och trackpad inte fungerat. Och nu har det gått 2 veckor utan att jag har hört ett ord ifrån dem. Jag har ringt 2 gånger, första gången skulle den vara klar förra fredagen.

MacRent är inget ställe jag kan rekommendera längre, jag anser att de skall informera sina kunder om det tar längre tid än vad de först sagt. Men tydligen är det upp till kunden att ringa och tjata på dem.

Jätte dåligt...:mad:

• Medlem
  • Örebro
  • 2008-08-29 21:04

Fick precis tillbaka datorn efter lagning, och gissa vad, nu är buggar sensorn för tangentbordet. Det klassiska blinkandet kommer fram när det blir mörkt i rummet.

Jag orkar verkligen inte lämna tillbaka den nu för att de ska byta samma skit igen. Rätt jävla irriterande. Jag minns tiden då man kunde köpa en Mac och aldrig ha problem med den.. Nu förtiden har man bara problem, har haft problem med de senaste 2 macar jag köpt, MacBook och MacBook Pro.

Skammligt Apple.

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-08-29 22:04

Tänk, mina erfarenheter är precis de motsatta.
Jag har köpt flera Macar nuförtiden och jag har inte haft några problem alls.
Och jag har alltid fått god service och snabba svar från MacRent.

Jag röstar "Bra" på båda

1
Bevaka tråden