Skulle du laga din Macentosch här?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Citat:

Har du problem med din Mac?

Vi tar på oss sevice och underhåll av din Macentosch dator.
Vi hjälper er även med installation och upphandling av programvaror som du behöver i din verksamhet.

Untitled Document

• Medlem
  • Huddinge
  • 2008-08-19 04:15

Nu betyder ju inte en taskig hemsida att servicen faktiskt är dålig, men antagligen inte.

Hehe. "Untitled Document" förstärker det hela

"Copyright Balus Mdiateknik 2005"
Vad är Mdiateknik för något?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-19 09:22

Hemsidan skulle inte fått mig att ta kontakt.
Befann jag mig däremot i närheten och blev rekommenderad dem av personer jag litade på så skulle jag nog gått dit. Inte var det LAN-Masters hemsida som fick mig att lämna in min dator där - tror inte ens att jag tittade på den - utan att jag hade hört att de var bra.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-19 10:33

Med dom kör ju med den nya G5-processorn... Eller är den inte ny?

Hm.. Balus... det fanns väl ett företag från Ö-vik som hette Malus om jag inte minns fel. Ordlek eller finns det en koppling?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2008-08-19 13:22
Ursprungligen av kjelle:

Hm.. Balus... det fanns väl ett företag från Ö-vik som hette Malus om jag inte minns fel. Ordlek eller finns det en koppling?

Telefonnumret går till en tjej i Köpmanholmen utanför Ö-vik.

Jag skulle inte lämna min dator till nån som inte ens kan stava till namnet

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-08-19 14:04

Gud vad ni är hårda med inget mera än en websida att gå på - Altså jag är dyslektiker och ingen grafiker - för det betyder inte att jag inte är en sju-jävla tekniker. ( har aldrig fått några klagomål på mitt arbete eller tekniska spannbredd (pular med alla slags mac,windows,Linux,solaris,bsd) - brukar bara få beröm i still med fy fan vad du är bra, önskar att flera tekniker ska vara som du - både i bemötande mot kund och kompetens, dvs både kunna repa och förklara)

Lär känna personen, denna kan vara en riktig guld klimp och hur seriös som helst - alltid vid första arbeten så ska man kräva kostnads spesifikation innan påbörjat arbete för att undvik oseriösa. Sedan så visst så verkar han inte vara apple certifierad för att få utföra garanit rep.

Ursprungligen av tok:

...Lär känna personen, denna kan vara en riktig guld klimp och hur seriös som helst...

Självklart kan personen vara hur bra som helst, och hur seriös som helst, även om han inte kan stava.

Men om man nu är medveten om man att stavar dåligt, så kan man be någon annan läsa igenom och rätta texterna innan man publicerar hemsidan.

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-08-19 14:10

cybermobbning ??

1
Bevaka tråden