Hej, jag är helt ny med Itunes, man i och med min nya fina Iphone, så är jag jo så illa tvungen, och ser jo faktisk en hel del fördelar med Itunes.

Jag har sökt en del på nätet, men inte hittat några svar. Är det så att detta har diskuterats 100 gångar före, så var snäll och länka till detta, istället för bara att be mig använda Sök. Jag vet då tydligen inte vad jag skall söka på för att få fram rätt lösning!

Vad jag vill åstadkomma är följande:

På mitt hemmanät har jag en server med, bl.a, alla mp3'or. Dessa vill jag skall vara grunden i mitt "Itunes univers", och kontrolleras frpn Itnues på min HTPC. Och allt som köpas via Itunes skall hamna på servern. Detta ser jag inte som något större problem (tror jag).

Sedermera vill jag att när jag downloader musik från annat håll, och läggar in på servern, så skall detta automatisk "fångas upp" av Itunes. Är det möjligt?

Och på toppen av allt, så vill jag att Itunes på min laptop (och eventuella andra datorer i hemmet), skall dela samma Itunes Library som finns på min server. Alltså typ 2 eller 3 Itunes som delar på samma Library?

Och sist av allt, så skulle jag vilje ha möjligheten att markera vissa saker i Itunes som skall "replikeras lokalt", alltså som skall följa med laptoppen när jag tar den med mig hemifrån.

Är jag ute och cyklar, eller är detta möjligt?

Är mycket tacksam för all feedback!

/J