Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmskydd til 3G, var?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-20 20:33

Hej,

Bor för tillfället i Danmark. Jag ville bara höra om det finns några Svenska webshops som ligger inne med Skärmskydd till iPhone 3G, Som tar emot Visa, Skickar till Danmark och som har dom på lager?

- RJPA

Skärmskydd ? Menar du fodral eller skyddsfilm för skärmen ?

Du kan väl börja med att kolla de länkar som ingår i den här tråden :
http://www.99.se/ipod-iphonetillbeh-r/246969-v-ljer-f-r-iphone-3g-skal-fodral.html

De flesta affärer tar väl VISA gissar jag.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-21 09:40

Menar skärmskydd. Någon som vet om någon webshop i Sverige som skickar till Danmark? Och som har dom på lager?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-21 10:22
Ursprungligen av rjpa:

Hej,

Bor för tillfället i Danmark. Jag ville bara höra om det finns några Svenska webshops som ligger inne med Skärmskydd till iPhone 3G, Som tar emot Visa, Skickar till Danmark och som har dom på lager?

- RJPA

Humac Västermalmsgallerian.
129:- för fyra pack. Köpte själv där, fungerar klockrent

Fem av Fem Toasters

Köp från guardfilm.com
Toppen skydd till hela iphonen. Har använt sådana för alla mina ipodar och gamla iphonen också

har någon invisibleSHIELD och kan säga ifall det är bra eller ej? och är det lätt att sätta på? ska nog köpa mig det men är mycket fundersam över om det verkligen är så bra.

Hade det till min iPod touch

Jag hade ZAGG's Invisibl Shield och det funkade klockrent!
Smutsavstötande och gör att den inte blev lika smutsig och flottig av fingeravtryck.

Kan varmt rekommendera det, beställde ett sådant till min iPhone 3G i förrgår, innan dess vågar jag knappt använda telefonen

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-07-23 10:25
Ursprungligen av heavyhans:

Jag hade ZAGG's Invisibl Shield och det funkade klockrent!
Smutsavstötande och gör att den inte blev lika smutsig och flottig av fingeravtryck.

Kan varmt rekommendera det, beställde ett sådant till min iPhone 3G i förrgår, innan dess vågar jag knappt använda telefonen

Låter riktigt bra, mitt paket borde trilla in idag eller imorgon från zagg

Vill man bara ha till skärmen så finns det på bl.a. Macoteket. Jag köpte där. Säljs i fyrapack och kostar 115 pix. Klart prisvärt enligt mig.

1
Bevaka tråden