Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Blogg från Telia om iPhone

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Telia har dragit igång en blogg som enbart kommer att handla om Tips och Trix till iPhone

Telia iPhoneblog

Afan. Gott initiativ. Hoppas de kan leverera lite också.

Bläh. Jag ogillar starkt stora företag som försöker spela engagerade. Deras bloggare har tydligen tagit semester för inget skrivs ju. Så SUPERENGAGERADE är Telia i sin nya produkt iPhone...

Lite fler än ett inlägg var fjärde dag kan kanske vara kul. Hursomhelst, håller med Henke om att åtminstone är ett positivt initiativ.

Liknar den "stora" satsningen på second life. Mycket prat ingen action eller uppdatering. Slutsats: Passera här finns inget att se!

Äh, vafan, det är ju semester nu. Varför skulle Telias bloggare skriva på sin fritid? Jag öppnar inte ens min jobbmail nu under semestern.

Eller det gör jag, men det är bara för att jag är sjuk i huvudet och uttråkad...

Tycker detta skulle vara ett typiskt sommararbete för någon student. Vips så har de positiv reklam. Nu är det bara lamt. De hade till och med kunnat göra bloggen direkt från Iphone och visat att Telia fattat produkten.

Tveksam om det är Telia som ligger bakom bloggen, länkar de själva till den? (de står inte som ägare till domänen)

Det var med i nyhetsbrevet som de skickade ut för ett par dagar sedan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-20 15:30

Varför inte tipsa om någonting vettigt. Som tex hur man får igång deras SurfPort. Finns inga instruktioner någonstans på deras hemsida, men de gör reklam för "max 9 kr / dag" i hela stockholm... Får man inte igång surfport så kostar det 20 kr / MB (om man inte har något annat särskilt data-abonnemang givetvis).

Var tvungen att lägga en kommentar (som jag dessutom råkade dubbelposta).

Känns det inte lite som att hypen lagt sig från telias sida?
NÄR INTE ENS BLOGGEN UPPDATERAS!
(hehe)

1
Bevaka tråden