Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Panik! Kan inte öppna Pages-fil!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min pojkvän har skrivit i Pages under ett par dagar, och idag kan han inte öppna filen. Det är lite panik här, för det får bara inte vara förlorat!!

När han försöker öppna filen så får han meddelandet "The document (filnamn) couldn't be opened".
Han har öppnat index.xml.gz-filen, men den är tom!!

Jag kan tänka mig att utfärda en belöning, om det är någon här som vet något sätt att få tillbaka texten, för det borde inte vara kört så länge det inte har skrivits över på hårddisken.

Tacksam för hjälp!

/Anna

Det verkar som att han faktiskt lyckades minnas hela texten, antagligen för att han har jobbat så hårt med den, så nu behöver vi inte hjälp längre.

Skumt att texten i ovan nämnda fil försvann. Jag har googlat om det här och i samtliga fall som jag har hittat har de återskapat texten eftersom den funnits i den filen. Men hos oss var den tom. Vi misstänker att det kan ha något att göra med att när han stänger ned datorn, och Pages är öppet, så kraschar Leopard (screen of death). Det är bara Pages som detta händer med.

1
Bevaka tråden