Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Malmö Telias 00.00.01, Skall ni handla på natten?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2008-07-09 16:20

Telias flaggskeppsbutik, Södra Förstadsgatan 7

a) Vilka kommer att hänga på låset och ev köa?
b) Vilka kommer att avvakta till senare och hoppas på att kön o trängseln har minskat?

Har inte bestämt detta ännu själv.

Blir det någon 99mac lokal aktivitet?

Som jag skrev på Macworld:
- - -
Fan...
Jag tänkte ju vänta.
Men eftersom jag slutar ungefär vid den tiden och kommer vara hemma typ fem i tolv, och hemma som av en händelse råkar ligga i samma kvarter som den där butiken, så fick jag plötsligt en obeskrivlig lust att köpa en... Särskilt med det där fastprisabbonemanget...
Men 18 månader...?
Det är så satans lång tid!
Jag har inte varit uppbunden sedan förra årtusendet.
Och nu vill de kättja mig i långt över ett år...
principer vs habegär.
Dessa ständiga prövningar...

som dannepettson skrev i en annan tråd så verkar detta vara bästa dealen, jag citerar:

- - -

Om du köper en ANNAN telefon för 1 kr med 12 månaders bindningstid har du ett telia-abonnemang. Därefter säljer du 1 kr-mobilen på blocket. Eftersom du har ett telia-abonnemang med bindningstid kan du köpa iPhone för 4695 kr med bibehållen bindningstid. Räknar du bort vad du säljer den ANDRA telefonen för blir resultatet följande.

Bindningstid 12 mån
Pris iPhone ca 4000 kr

Är inte detta det bästa alternaviet???

- - -

Men samtidigt är jag sugen på att vänta ut dom lite.
Förhoppningsvis så har de bara ensamrätt en realtivt kort period. har de det bara 3 månader som något rykte gjort gällande tycker jag det känns som att det är värt att vänta.
mest som ett statement.
Telefonen hade jag gärna haft på fredag (vilket jag ju har möjlighet till) har väntat så länge och min lur är verkligen på sista andningen nu...

Tänkte gå förbi en runda med hunden, om jag orkar hålla mig vaken, och kanske ta en bild eller två.

Tänka också bara gå dit och kolla, och förhoppningsvis få pilla lite på den. Hoppas på att AT&T har släppt utan bindningstid tills jag drar till NY v.35.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-07-10 11:58

Jag går nog också förbi. Är där inte rent för mycket folk så ställer man sig

1
Bevaka tråden