Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på iPhone 3G 8GB

Tråden skapades och har fått 73 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2008-07-10 18:43
Ursprungligen av fedi-93:

Den blev alltså inte "gul" utan bara pyttelite som man såg om man kollar noga...

Det var ju tur

Jag tror att den vita (och den svarta) kommer ha ett lager genomskinlig plast över sig, precis som locket på vita MacBooks. Då kommer de inte att gulna.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-09 23:32

Jag väntar som sagt ut värsta rushen och kommer att kolla in båda "live" in en butik för att jämföra. Känns inte den vita speciellt bra tar jag en svart bara, ingen större eftergift egentligen.

Det är ju ändå bara halva telefonen som ändrar färg i all fall.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-07-09 23:32

vem har en elektronikpryl så pass länge att plasten börjar gulna? telefonen byts ju ut ungefär en gång per år.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-09 23:54
Ursprungligen av tim-:

vem har en elektronikpryl så pass länge att plasten börjar gulna? telefonen byts ju ut ungefär en gång per år.

Tidiga MacBook-modeller hade det felet, så kanske även nya iPhone. Vem vet.

Dessutom hade jag tänkt ha telefonen genom hela abonnemangsperioden...

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-07-10 00:09

borde inte japan eller new zeeland börja sälja iphone 3g nu??

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-10 00:11
Ursprungligen av oykkh:

borde inte japan eller new zeeland börja sälja iphone 3g nu??

Nope, en dag kvar.

Angående den vita mobilen, det enda problemet jag ser med den är att den syns... Tänk dig vad som händer när du går hem från en fest klockan två-tre på morgonen och pratar i mobilen. Ser någon att det är en glansig vit mobil inser de rätt fort att det är en iPhone som är värd ett par tusen...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-10 00:53
Ursprungligen av shandar:

Nope, en dag kvar.

Angående den vita mobilen, det enda problemet jag ser med den är att den syns... Tänk dig vad som händer när du går hem från en fest klockan två-tre på morgonen och pratar i mobilen. Ser någon att det är en glansig vit mobil inser de rätt fort att det är en iPhone som är värd ett par tusen...

Jag har ett tips: använd headset. Eller ännu bättre: spring väldigt fort.

Ursprungligen av boris91:

Jag har ett tips: använd headset. Eller ännu bättre: spring väldigt fort.

Eller bara köp den svarta.

Ursprungligen av oykkh:

borde inte japan eller new zeeland börja sälja iphone 3g nu??

Jordklotet är uppdelat på 24 tidszoner, mitten går igenom England. Vi ligger på +1 timme, dom som ligger längst österut på +12, dvs 11 timmar före oss. Så tidigast kommer den börja säljas 13.00 10/7 svensk tid.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 13:57
Ursprungligen av oykkh:

borde inte japan eller new zeeland börja sälja iphone 3g nu??

Inte än, klockan är runt 21.00 (Tokyo).. Men jag läste att några tältar utanför fetaste Softbank-butiken på Omotesando i Harajuku.. Tyvärr har jag inte tid att gå dit, bild-manipulerings-hemuppgiften måste kodas klart och rapporter lämnas in =( Kanske på vägen hem..hm..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-07-10 01:07

Och var en tråkmåns? Never!

Ursprungligen av boris91:

Och var en tråkmåns? Never!

En tråkmåns köper inte en iPhone från första början

Bevaka tråden