Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Loungen borta?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-02 22:39

Jag kan inte längre se lounge delen av forumet... bugg eller vad har hänt?

Du kanske inte är supporter längre? (Bara supporters kan se loungen)

  • Medlem
  • 2008-07-02 22:41

Som Martin säger, kan vara dags att förnya supporterbiten? http://www.99.se/supporter-lounge/ är länken i alla fall.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-02 23:08

hehe Oj, ibland är det självklara svaret det rätta.... det stämmer helt och hållet, gick ut den 30e... har för mig man brukar få en påminnelse i e-brevlådan när det är dags att betala... aja... bara att knata till klickback och lösa in ytterligare ett år

Edit: Fick bli 3 år på en gång så jag inte glömmer det och skapar en onödig tråd till nästa år

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2008-07-03 13:46

Vadå 3 år?
Ser bara att det går att förlänga 3 månader i taget!
Hade gärna annars betalat för ett år i taget åtminst.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2008-07-03 14:50
Ursprungligen av tobbehj:

Hade gärna annars betalat för ett år i taget åtminst.

Ja, visst var det så tidigare?!? Jag ser gärna att det går att betala för en längre tid än tre månader i stöten.

Pretty please, Sheriffen

Ursprungligen av Kalle W:

Ja, visst var det så tidigare?!? Jag ser gärna att det går att betala för en längre tid än tre månader i stöten.

Pretty please, Sheriffen

Det fungerade så tidigare i fall man betalade via SMS, men det är ju nere för tillfället. Hur det är med betalning via paypal vet jag inte. Men visst borde det gå och betala flera gånger och på så sätt förlänga sin supporter status.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-07-03 13:48

Jag har abb via mac.se - då ska man tydligen bli automatiskt supporter. Men det händer inte för mig. Pengarna är dragna. Ska kolla med den (semestrande?) helpdesken...

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-03 17:14
Ursprungligen av frazze:

Jag har abb via mac.se - då ska man tydligen bli automatiskt supporter. Men det händer inte för mig. Pengarna är dragna. Ska kolla med den (semestrande?) helpdesken...

Logga in på mac.se och sedan går du in på inställningar / kontouppgifter och väljer "Aktivera Supporter-konto:"

Jag lyckades betala 3 år på en gång då jag gjorde detta genom Klickback® av de poäng jag samlat vid köpa av div prylar

Och nu finns du med på första sidan med ditt inlägg kainen ! Starkt jobbat.;)

Senast redigerat 2008-07-03 23:49

Jag har aktiverat supporterkonto men kommer inte in i loungen... Men men, det finns ju gott om annat är läsa så jag klarar mig

Vad finns det där inne som vi andra nonsupporters missar då?

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-04 18:36
Ursprungligen av Cappachino:

Vad finns det där inne som vi andra nonsupporters missar då?

Hemliga offtopic diskussioner vi inte får yttra oss om utanför loungen

Ursprungligen av Cappachino:

Vad finns det där inne som vi andra nonsupporters missar då?

Mest skitsnack om oss som inte är supporters skulle jag gissa.

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Mest skitsnack om oss som inte är supporters skulle jag gissa.

Det kan du hoppa upp å fethajja!

Nä, vi behandlar viktiga samtalsämnen som Aftonbladet och virusfilm , Argument vs påstående , Sätta in pengar på banken?, Godaste glassen? & Operatörerna måste slopa maxtaket för Mobilt Bredband!

En ganska menlös avdelning IMHO...

Cappachino undrade: Vad finns det där inne som vi andra nonsupporters missar då?

Vet inte om jag får avslöja det men Björnström har införskaffat läderfåtöljer att ha framför brasan och nu är det inte bara gratis vin utan också lite tilltugg. Där sitter vi och snackar om allt livet och om senaste Mac-prylen. Inget skitsnack om andra utan bara snälla saker. Nåja, det händer väl att diskussionerna hettar till. Senast när Goflorp och några till ville införa att alla hade StarTreck-liknande badgets med texten "Jobs For President". Men då sa jag och några andra ifrån. Det räcker väl med att alla tjejor i Loungen tvingas bära Leila-kringlor i håret !!

Första regeln om loungen - vi talar inte om loungen.

KaRo: Good one!

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-06 17:25
Ursprungligen av Taz_1999:

Första regeln om loungen - vi talar inte om loungen.

KaRo: Good one!

Andra regeln om loungen - se regel 1

Haha! Glömde regel 2.

Just nu diskuterar vi i loungen också hur man blir bra på att diskutera/argumentera, vilket är en bra tråd. Det säger jag inte bara för att jag startade den. Loungemedlemmarna kan snart springa i cirklar i debatter omkring alla andra. Mission accomplished!

1
Bevaka tråden