Erfarenheter av DVDirect.net?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har varit iphone användare nu i snart 9 månader, så idag när jag cyklade hem så tappade jag miniphone i marken ,:( , Det positiva var dock att den funkar fortfarande men, sleep/wake knappen har fått sig en törn så bak stycket borde bytas! Är det någon som använt DVDdirect.net?

• Medlem
  • International user
  • 2008-07-02 02:24

Från en annan tråd på forument så diskuteras vem som kan laga iPhone i Sverige. Just nu verkar Home Media fungera bra medan man ska akta sig för Mumien.

//Rob

Gå under inga omständigheter till mumien. De har inget sinne för komunikation eller engagemang!

Ursprungligen av joppe.ejd:

Har varit iphone användare nu i snart 9 månader, så idag när jag cyklade hem så tappade jag miniphone i marken ,:( , Det positiva var dock att den funkar fortfarande men, sleep/wake knappen har fått sig en törn så bak stycket borde bytas! Är det någon som använt DVDdirect.net?

Dom fungerar klockrent ! Har använt dom 2 ggr. med perfekt service. Kör på bara.

• Medlem
  • Göt-la-borg
  • 2008-07-08 00:15
Ursprungligen av joppe.ejd:

Min skärm la av, så jag köpte en ny av DVDirect. Har funkat skitbra sedan dess.
Rekommenderas!

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-07-17 16:28

Utmärkt service, utmärkt hjälp - i alla fall den gång jag anlitat dem.

Lämnade in en stendöd första gen. iPhone hos dvdirect som dom fick liv i. Blev ganska dyrt dock.. Bra service!

1
Bevaka tråden