Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min dator skall "Återställa" i tre timmar..

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .

KaRo; med en time capsule 1gb så kan du ÄVEN dela den i två enheter (partitioner). På den ena timemachine-backup. På den andra delen kan du ha en tillfällig lagringsyta. Både kommer du åt trådlöst. Kopplar du sedan en skrivare till Time-capsule så har du även utskriftsmöjligheten ifrån hängmattan.
Vidare så stödjer den den senaste trådlösa standarden; 802.11n. Mer fart alltså.
Det är en hel del som löser sig för 4795:-...macForum har den i lager. ...

Tack för förslagen !
Ja, något ska jag göra men just nu känns det mycket pengar eftersom jag köpt datorer för 40.000 kr det senaste halvåret:confused: och så gärna vill ha en iPhone 3G.
Det kostar att ha smidiga och snygga saker ! Man betalar för att få en enklare vardag.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-23 13:43
Ursprungligen av KaRo:

.... eftersom jag köpt datorer för 40.000 kr det senaste halvåret.....

Det är du säkert värd

Skall strax bränna 60kkr.... så sluta gnäll

60 kkr ? Är det 600.000 kr ? Inte 6 miljoner väl ?
Husköpet alltså. Lycka till !

Eva: Ja, det är jag nog på mitt sätt. Ångrar inte att jag gjort det. Haft jättekul bara på det första halvåret med mina "darlings".

Ursprungligen av KaRo:

60 kkr ? Är det 600.000 kr ? Inte 6 miljoner väl ?
Husköpet alltså. Lycka till !

Eva: Ja, det är jag nog på mitt sätt. Ångrar inte att jag gjort det. Haft jättekul bara på det första halvåret med mina "darlings".

60kkr = 60 KILO Kronor = 60 000 :- = 2 nya burk med tillbeh.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-24 12:42

Helsike vad ni bränner pengar, själv sitter man och beslutar om man har budget att köpa ett nytt album av Meat Loaf

har han gjort ngt bra sedan bat out of hell och dead ringer?

EDIT: Det körde förbi en truckförare på jobbet idag och spelade "Dead Ringer For Love"

...and I don't know anything about you baaaaaaaby
but you're everything im dreamin of
I don't know who you are but You're a real.....
Dead Ringer for Love...

Sjunger JAG !?! Jag tror jag kan varenda MeatLoaf text som var med
på skivorna från hans storhetstid....

...and we were doubly blessed - cause we were barely seventeen and we were badly dressed....

...Lickin' your lips and your lipstick (was) shinin'
And I was dying just to ask for a taste
And we were lying together in the silver linin'
And we did'nt have another moment to waste...

*suck*
fantastisk TExter, Tack Jim Steinmann

Senast redigerat 2008-06-26 23:14

Goflorp:
60.000 kr alltså. Men det blir ju "bara" 30.000 kr per person. Jag har lagt ut 40.000 SEK sjelf !:$

Hig|ander:
Det där känner jag igen men din tid kommer. Har levt på studiemedel några år och vet hur det är att "suga på ramarna". Jag har både anställning och firma så jag sliter för pengarna.

Bevaka tråden