Apple-butik i Örebro?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg en banderoll på Drottninggatan i Örebro om öppning av ny butik i juli. Det var en apple-logo med på banderollen.

Ska det äntligen komma en mac-butik till stan? Är det sant så är den efterlängtad ...

Någon som vet något om detta?

/MacAndrew

Ser inte bättre ut
Digital Inn

Poppar upp om man googlar "digital inn örebro" !

Grattis till "a dream come true !"

Tajming! Precis när jag börjat köra Mac som huvudmaskin här, vad mysigt

Shit, galet bra!!!

Alltså, som jag har fattat det är det sant! Och det är ju inte en dag för tidigt om man säger så...

Och precis till lanseringen av iPhone 3G! Nån som vet om man kommer kunna köpa abonemang där också eller om det bara kan köpa själva mskinen?

ÄNTLIGEN!! Som Fylking skulle säga!!

Känns ju inte helt fel. Har varit pinsamt att en stad av Örebros storlek har varit sopren på senare år vad gäller Apple-prylar (om man nu bortser från iPod).

• Medlem
  • Örebro
  • 2008-06-15 22:48

Trevligt, verkar som det finns mer Örebroare på 99.se förutom jag.

instämmer

..med föregående skrivare/talare.

Äntligen lite macprylar i stan!

ser ju ut som en seriös satsning om man går in på deras hemsida, tack KaRo för det fina tipset

Ser sjukt seriöst ut ju!!! Kan bli precis hur bra som helst!

"tack KaRo för det fina tipset.."
Det var så lite. Det var ju MacAndrew som satte igång det hela.
Klart Örebroare ska ha en Mac-affär !:)

Självklart är det alldeles sant. Och detta vet jag från en helt säker källa
Den 16:e juli slås portarna för Digital inn upp och självklart kikar Ni in en sväng, eller hur?

underbart!! äntligen kan man kika på lite nya macar i lilla örebro

Tjenare!

Är en av grundarna till Digital Inn, och vill varmt välkommna er in den 16 Juni!

Har ni frågor eller tips, tveka inte att höra av er!

p@digitalinn.se
alt.
070-6000 378

• Medlem
  • Örebro
  • 2008-07-14 21:11

Nu öppnar butiken!

På onsdag kl 10 smäller det!
Välkomna in om ni är i Örebro.

MVH
Mats-Olof (delägare)
mol@digitalinn.se
0702901694

• Medlem
  • Nora
  • 2008-09-11 20:31

aa, jag tänkte också att de kanske finns iphone3g där men när min kompis ringde så hade de inte de :/, men den nya ipod då :), den måste de ha. Eller va tror ni?

Ursprungligen av S95:

aa, jag tänkte också att de kanske finns iphone3g där men när min kompis ringde så hade de inte de :/, men den nya ipod då :), den måste de ha. Eller va tror ni?

Är det inte mycket lättare att ringa eller mejla till butiken direkt, i stället för att ställa frågan här?

Och angående iPhone så är det än så länge bara Telias butiker som säljer den i Sverige.

• Medlem
  • Nora
  • 2008-09-15 19:45

Aa, de har du rätt i ;D

1
Bevaka tråden