Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fytta iTunes-filer till extern hårddisk

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har ett antal mp3-filer i iTunes som jag vill lägga över till en extern hårddisk. Det är bl.a. podändningar jag har lyssnat på och inte vill ha kvar i biblioteket men vill spara. Jag har sorterat med en smart spellista eftersom de kommer från olika avsändare etc.

Är det möjigt att skffla över dem på något sätt utan att leta upp varje enskild fil i Finder?

//tm

  • Medlem
  • 2008-06-10 22:49

Kan du inte från din smarta lista först kopiera dem, sedan radera originalen och från den nya platsen importera dem igen?

Det finns kanske smartare sätt.

  • Medlem
  • 2008-06-11 11:48
Ursprungligen av toastmaster:

Hej!

Jag har ett antal mp3-filer i iTunes som jag vill lägga över till en extern hårddisk. Det är bl.a. podändningar jag har lyssnat på och inte vill ha kvar i biblioteket men vill spara. Jag har sorterat med en smart spellista eftersom de kommer från olika avsändare etc.

Är det möjigt att skffla över dem på något sätt utan att leta upp varje enskild fil i Finder?

//tm

Du kan dra filerna direkt från listan i iTunes till en plats på den nya disken, och sedan radera dom från iTunes.

1
Bevaka tråden