Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 2.0 får ny form!?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick ett mail från zagg.com nyligen där de tyckte att jag skulle beställa en ny invisibleshield, men denna gång en för iPhone 2.0.

Saxat ur mitt mail.

Pre-Order the invisibleSHIELD for the new 3G iPhone and get 20% off

The next generation of iPhone is almost here, and everyone is excited to see Apple's latest and greatest device. Blogs and message boards are buzzing with speculation, and great new features with dazzling applications are expected. Just remember, when you upgrade to the new 3G iPhone you will also need the invisibleSHIELD - the first must-have accessory for the new iPhone - to protect it.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-06-06 23:38

Jag kan inte - ur texten du citerar - utläsa ett enda tecken som antyder att Iphone 2 skulle ha en ny form. Jag utläser bara att man inte ska glömma att köpa en invisibleSHIELD till sin nyinköpta Iphone 2.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-06-06 23:50

Håller med mjg, det enda texten antyder är att man ska vara rädd om sin nya iPhone och därför köpa ett skydd ifrån invisibleSHIELD för att skydda den ifrån stötar och andra fenomen som kan skada dess vackra utsida!

Men går man in på zagg.com visar det sig att man kan beställa en invisibleshield för den nuvarande iPhonen och en annan för iPhone 2.0

ZAGG | invisibleSHIELD | Apple Cell Phone Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield

Ja? Är väl ingen högoddsare att iPhonen kommer få ny form, även om det bara rör sig om en minimal förändring? Däremot tror jag inte Zagg vet ett skit om hur den nya iPhonen kommer se ut. De skriver att de skeppar produkten i slutet av juni vilket ger dem gott om tid att ta fram en mall för att skära ut skydd till iPhone 2.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-06-07 14:46

Finns en tråd där iPhone's nya design/form diskuteras:
http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/239538-f-r-iphone-2-0-design.html

Låser tråden, hänväisar till tråde ovan.

1
Bevaka tråden