Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad hände med uppdateringen av Minin?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det var ju nyligen extremt mycket snack om att det skulle komma en ny Mini, med "nästa tisdag"- tråden för att ge ett exempel. En ny iMac kom, men uppdateringen av Mini uteblev.

Vad är Minins framtid egentligen? Kommer WWDC kanske handla om en kombinerad iPhone/ Mac Mini? Faller den in i glömska? Eller vad kommer hända?

Det slog mig häromdagen också. iPhone och iMacs har fått oss att glömma bort Minin.

Jag tror att det kommer en ny Mini, men frågan är om den kommer på WWDC. Är lite skeptisk till det. Visst, blir det bara en speed bump så är det inga problem att presentera den på WWDC, men är det en helt ny datorså vet jag inte om de kanske inte presenterar den vid annat tillfälle än då iPhone 2 presenteras?

Jag tror dessutom att man kommer presentera en speed bumpad och prissänkt MacBook Air (med större solid state-disk, upp mot 160gb) och kanske någon fin uppgradering av iWork? Vi får se, hehe. Ser fram emot Keynoten den 9/6.

1
Bevaka tråden