Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

moi!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-28 12:50

Nu är jag trött på att sitta och tokgoogla varje gång jag stöter på problem. Jag hamnar ändå alltid i slutändan på 99:an.

Jag heter Lisa, är 28 år och bor i Uppsala.
Jag har precis skaffat F-skattsedel för att kunna ta mer betalt än 999:- när jag gör ett jobb.

Jag jobbar för tillfället på konstmuseum, men satsar på att kunna hålla på med grafisk formgivning och illustration på heltid.

De senaste jobben jag gjort är en populärversion av en årsredovisning till Landstinget i Uppsala. Illustrationer av sjuksköterskor, diagram, text och hela rasket.
Sen har jag gjort en publikation för en nystartad konstförening som heter flukta. Gick på tryck igår, så snart kan jag lägga upp lite sidor på min portfolio som finns här:

lisa bergström design

På universitetet har jag pluggat konstvetenskap och museologi. Men jag har tidigare gått en kurs via NTI- skolan i Desctop Publiching.
I höst läste jag en distanskurs i grafisk formgivning på Forsbergs.
Jag har även lite erfarenhet av xhtml-programmering och har på väldigt låg nivå försökt brottas med PHP programmering.

Tackar på förhand för eventuellt hjälp! Det kan jag behöva!

Grymt välkommen! Kul att du "hamnar ändå alltid på 99:an"

  • Avstängd
  • International user
  • 2008-05-28 13:52

Välkommen Lisa!

Kanske skulle vara läge att dra igång en Alumni klubb för gamla Forsbergselever här. Det finns några stycken som jag vet om, men det finns garanterat fler!

/Mattias (Class of '98)

Edit: Oj, det är alltså ganska precis 10 år sedan jag gick dagskolan! hjälp, jag börjar bli gammal......

Välkommen hit

1
Bevaka tråden