Bränna skiva problem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-26 22:23

När jag bränner en skiva (jag har orginalet inlagt i Itunes) så uppstår följande problem - Det står Bränner skiva.... avslutar. Problemet är att den aldrig avslutar. Vad kan det bero på?? Kan det vara för lite minne i datorn?? //Sontan

Skaffa Toast Titanium. Det är det bästa programmet du kan köpa!

Roxio Toast 9 Titanium - Cd- & dvd-bränning - Översikt

Ursprungligen av Sontan:

När jag bränner en skiva (jag har orginalet inlagt i Itunes) så uppstår följande problem - Det står Bränner skiva.... avslutar. Problemet är att den aldrig avslutar. Vad kan det bero på?? Kan det vara för lite minne i datorn?? //Sontan

Alldeles för lite information för att kunna ge något svar. T.ex så undrar du om det kan vara för lite minne i datorn, men du berättar inte ens hur mycket minne du har...

Hur långt kommer den med brännandet? Vad händer mot slutet? Märker du att skivan slutar snurra, eller vad? Kan du trycka på krysset och avsluta brännandet, eller hänger den sig så att du måste tvångsavsluta iTunes?

Vilka inställningar har du för att bränna i iTunes (brännhastighet, skivformat, m.m.)?
Har du provat med andra skivor - annat fabrikat?

Och lite "allmän" bakgrundsinformation är alltid bra - datormodell, version av operativsystemet, version av iTunes.

1
Bevaka tråden