Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontaktlistan i Adium är borta

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag brukar ha min kontaktlista i Adium gömd bakom vänstra kanten på min skärm, och ser den när jag antingen drar muspekaren till vänstra kanten eller om jag har Adium som aktivt fönster.
Nu är det så att kontaktlistan inte vill visa sig längre, och jag vet inte hur jag får den att göra det.

Har försökt i preferences att klicka i så att den alltid är där, men det händer ingenting ändå.
När jag kör Exposé kan jag dock se den. Men jag kan inte välja den, för när jag klickar på kontaktlistan aktiveras bara Adium, utan att någon lista visas.

Har prövat att starta om programmet flera gånger, har startat om datorn och kollat i Activity Monitor, men ser inget konstigt...

Nån som vet hur man kan åtgärda detta?
(Kan tillägga att tills för bara en kvart sen hade jag en process som hette "syslog.." i iStat Pro som tydligen drog över 1.5GB i RAM. Såg den dock inte i Activity Monitor, och nu är den inte där längre...)

Nu funkar det igen! Vetefan varför, men det funkar ändå... försvann i Exposé först, men sen blev allt som vanligt igen..

Mod kan låsa/ta bort denna tråd nu.

1
Bevaka tråden