LanMaster: 12 poäng!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-26 20:05

Vill bara dela med mej om mina erfarenheter av LanMaster som är ett supportföretag för Apple.

Jag hade för cirka 6 månader sedan problem med en Airport Extreme som gick sönder. Lämnade in den till LanMaster som snabbt undersökte och konstaterade att den indeed var trasig och jag fick en ny på garantin.

För en vecka sedan lämnade jag in min MacBook Pro som snart är ett år gammal pga batteriet lagt av samt att fläkten börjat låta som en helikopter. Idag, en vecka senare ringer de och meddelar att min dator nu är klar för avhämtning och att de bytt ut batteriet och fläkten.

Riktigt bra jobbat och riktigt trevligt bemötande!!

Grand Royal!!

Instämmer. Det absolut bästa service-stället för trasiga Macar.

en gång lan-master Stockholm aldrig mer Lan-master Stockholm. Otrevliga, arroganta + snackar en massa skit istället för att göra rätt för sig.

Ursprungligen av Snoopy:

en gång lan-master Stockholm aldrig mer Lan-master Stockholm. Otrevliga, arroganta + snackar en massa skit istället för att göra rätt för sig.

Hehe, Lan-Master i Stockholm är där jag fått snabbast och trevligast bemötande. Men å andra sidan skickar jag 3-4 datorer i månaden på lagning så det kan ju bero på det.

Ursprungligen av Snoopy:

Det beror inte på missförstånd?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-27 16:04

gillar också lan-master

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-28 22:22

Jag stämmer in i min hyllning. Båda tjejerna är otroligt trevliga. Mitt logikkort gick sönder för någon vecka sedan de reparerade den på 1 dag. Lämnar inte in någon av mina kollegors datorer någon annanstans.

Jag kan också instämma att LAN-Master givit mig jättebra service.

Men jag kan också säga detsamma om Kullanders (i Malmö) och MacRent (i Stockholm).

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2008-08-07 09:23

Skickade in min iMac 24" p.g.a. skärmproblem till LAN-Master, fick tillbaka den så startade den inte ö.h.t. (förutom CD:n som klickade till, hårddisken som spann upp och fläktarna som susade lite tyst i bakgrunden, men inget boot chime eller nån bild).

Nu vet jag inte om det beror på dom eller om posten vält paketet så att nån sladd hoppat ut eller liknande... Men när jag fick kontakt med dom lät det snarare som om dom försökte skylla problemet på mig.

Nu har jag kontaktat Apple och ska skicka in den igen, sen får vi se vad som händer...

• Medlem
  • Vänersborg
  • 2008-09-07 15:56

min erfarenhet av lanMaster var de var snabba och trevliga, men när de lagade min dator så var den trasigare när jag fick tillbaks den än när jag lämna in den

1
Bevaka tråden