Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OpenOffice till Pages

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2008-05-09 08:17

Hej! Jag jobbar med ett stort dokument i OpenOfficeWindows. Får jag svårigheter med att plocka in det i Pages när jag byter till iMac inom kort? Det finns ju OO för mac men jag skulle gärna vilja jobba i Pages (och Swift Publisher) som någon har nämnt i detta forum. Tacksam för besked - helst lugnande.

Hej,

Du kan testa iWork '08 (Pages) i en månad: Apple - iWork - Trial

//QuickEye

Ursprungligen av stikur:

Hej! Jag jobbar med ett stort dokument i OpenOfficeWindows. Får jag svårigheter med att plocka in det i Pages när jag byter till iMac inom kort? Det finns ju OO för mac men jag skulle gärna vilja jobba i Pages (och Swift Publisher) som någon har nämnt i detta forum. Tacksam för besked - helst lugnande.

Njae, det beror på vad du menar med svårigheter. Har du det sparat i Word-format kommer du att kunna öppna i Pages men helt problemfritt är det inte. Pages renderar word-formatet lite annorlunda vilket gör att man ibland måste ändra lite på dokumentet för att få det att se snyggt ut i Pages också. Det är inget stort problem, men lite svårigheter är det allt.

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2008-05-11 16:23

Tack för besked. Jag betraktar dom som lugnande. Lite ändringar orkar man med.

1
Bevaka tråden