Snygg väska till Air?

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har kollat väsktrådar här och kollat i Humac-butiken i Västermalmsgallerian men jag hittar ingen bra snygg väska till min nya Air.

De tidigare slimmade modellerna känns tjocka till Air.
Jag tycker Acmemade har toksnygga väskor men ingen modell är särskilt slimmad och verkligen inte tillräckligt för Air.

Tips?

• Medlem
  • Värmdö
  • 2008-05-03 19:53

Ok du läste kanske inte så noga vad jag letade efter... hade jag velat ha en väska för att bära med mig en champagnekyl så kanske jag skulle välja den där. Tack iaf...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-03 23:43

jag tror

Ursprungligen av estrea:

Du har rätt!

Den var så sjukt snygg att jag inte kunde motstå. Beställning är lagd!
Det blev lite dyrare än jag hade tänkt mig men det är det värt.
Stort tack

• Medlem
  • Värmdö
  • 2008-05-04 16:10
Ursprungligen av tommysollen:

Ok du läste kanske inte så noga vad jag letade efter... hade jag velat ha en väska för att bära med mig en champagnekyl så kanske jag skulle välja den där. Tack iaf...

Jaha det var ett fodral du var ute efter. Läste väska, mitt fel!

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-05-04 16:56
Ursprungligen av Jetwash:

Helt rätt! Ganska missvisande rubrik.

Ursprungligen av Jetwash:

Ah, ja jag tänkte inte på att formulera den skillnaden. Aldrig haft en laptop förut.O:-)

Jag har bara ett sånt här som jag sedan stoppar ner i någon av de andra väskorna jag använder i jobbet.

Ursprungligen av akerstrom:

Jag har bara ett sånt här som jag sedan stoppar ner i någon av de andra väskorna jag använder i jobbet.

Nu börjar vi komma någonvart
Den där har rätt storlek. Synd bara att den är lite tråkig i sin svarta design. Några färgglada ränder eller färger hade piffat upp. Men det kanske är för mycket begärt.
Tack Akerstrom!

• Medlem
  • Södertälje
  • 2008-05-04 01:47

kullander har slimmade fodral anpassade för air i dog tooth mönster, kritstreck, svart o rött för 395pix inkl moms. ska själv köpa ett dito fodral i dog-tooth, lite roligare så

annars är ju estreas länk ett fint tips.. jag tycker dock 1000spänn (90+10e) är lite saftigt för ett fodral, iaf för mig som ska ha fodralet främst för att ha datorn i min messenger bag.

• Medlem
  • Södertälje
  • 2008-05-04 17:31

såg att de hade andra fodral, de var då trevligare än det där tycker jag.. och billigare förvånansvärt nog.

//tim

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-04 23:17
Citat:

Du har rätt!

Den var så sjukt snygg att jag inte kunde motstå. Beställning är lagd!
Det blev lite dyrare än jag hade tänkt mig men det är det värt.
Stort tack

Kul att du tyckte om förslaget. Själv har jag ett dilemma angående fodral. Min sambo har sytt ett helt ok fodral till min mbp som födelsedagspresent men jag vill mycket hellre ha workingclassheroes' butterfingers. vet inte hur jag ska lösa problemet, ngt tips?

Ursprungligen av estrea:

Kul att du tyckte om förslaget. Själv har jag ett dilemma angående fodral. Min sambo har sytt ett helt ok fodral till min mbp som födelsedagspresent men jag vill mycket hellre ha workingclassheroes' butterfingers. vet inte hur jag ska lösa problemet, ngt tips?

Köp en dator till att ha i din sambos fodral. Eller skaffa en ny sambo.

Ursprungligen av estrea:

Ajajaj... tuff situation. Det går ju inte dissa hennes fodral. Det måste du ju använda.

• Medlem
  • Södertälje
  • 2008-05-05 00:15

spill rödvin på det och köp ett nytt med kommentaren "inte skall min tabbe ligga dig till last"

• Medlem
  • Södertälje
  • 2008-05-05 12:45

ojsan, råkade beställa ett http://www.workingclassheroes.eu/envelope.html och musmattan.. jag som tyckte det var lite dyrt :">

Ursprungligen av tim-:

ojsan, råkade beställa ett http://www.workingclassheroes.eu/envelope.html och musmattan.. jag som tyckte det var lite dyrt :">

Och moms tillkommer, fick jag erfara idag.
Men det kommer vara värt det!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-05 21:31
Citat:

Ajajaj... tuff situation. Det går ju inte dissa hennes fodral. Det måste du ju använda.

Ja, det är nog så, men en mbp 17 lockar vid horisonten så jag får nog en chans till.

Kolla in dessa http://www.artcasestockholm.se/Start/laptopcase_macbook_Air.html

de är grymt slimmade och speciellt framtagna för MB Air, säljs bl.a på Humac och Macoteket

Hittade just den här, apråpå filt. Kul att hon har vikt den på det viset, det blir motståndskraftigare då..
http://www.illu-stration.de/Ta/TA.htm

1
Bevaka tråden