Ännu en gång; sladdrig skärm på Macbook?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-03 16:03

Jag undrar; är det meningen att skärmen ska guppa fram och tillbaka (genom att man skriver på tangentbordet eller nuddar skrivbordet)? Otroligt störande och det andas dålig kvalité (har bara haft datorn hemma i stort sätt och, som man borde kunna göra med en bärbar, öppnat och stängt locket några gånger per dag).

Det känns som att gångjärnen förlorat sin styrka under de få månader jag haft datorn, och undrar nu om man kan åtgärda detta problem (genom inlämning hos en affär), eller om det helt enkelt är så att alla Macbookar har lite sladdrig skärm?

I jämförelse med en thinkpad blir man nästan lite ledsen. Visst, inget allvarligt problem egentlige, men tillräckligt störande (särskilt om man skriver mycket skolarbeten) så att jag nästan funderar på att köpa till en extern skärm. : /

Tacksam för svar och erfarenheter!

• Medlem
  • Linköping
  • 2008-05-03 16:33

Lämna in den. Jag har haft min macbook sen december 2006 och har inte det problemet. Gångjärnet har precis samma tröghet som det alltid haft.

Om det är så illa att du funderar på att köpa till en skärm för att använda den så tycker definitivt att dom ska åtgärda det.

Min Macbook är snart 2 år gammal och är inte det minsta sladdrig. Ring supporten och kolla om du kan få det åtgärdat, ska ju definitivt inte bli så vid normalt användande så pass kort tid.

1
Bevaka tråden